וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסאן פלאה מכוון גבוה: מאיים "לטלטל את ההיררכיה" בנבחרת צרפת

המוזמן הטרי לסגל אלופת העולם, שפתח את העונה בסערה במדי מנשנגלדבאך: "זה האתגר הגדול בחיי. מוכרח להוכיח שאני הכי טוב"

עריכת וידאו: מתן חדד

גם בחלומותיו הוורודים ביותר, אלסאן פלאה לא ציפה שיקבל זימון לנבחרת צרפת בשלב כה מוקדם של העונה. חלוצה בן ה-25 של בורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית, שפתח את העונה בסערה עם 11 שערים ב-12 משחקים בכל המסגרות, זומן לראשונה לסגל אלופת העולם כשנקרא להחליף את אלכסנדר לקאזט ואנתוני מרסיאל הפצועים לקראת צמד המשחקים מול הולנד ואורוגוואי. בראיון לתקשורת הצרפתית הוא גילה כי הופתע מהזימון, וכי בכוונתו "לטלטל את ההיררכיה" הקיימת על מנת לקבע את מעמדו בסגל של דידייה דשאן.

פלאה, שעבר בקיץ האחרון לבונדסליגה אחרי שנקנה תמורת 23 מיליון יורו מניס, סיפר: "התחלנו באימון, ופתאום הבנתי שאני מתאמן עם אלופת העולם. זה כבוד אדיר. הרגשתי את האיכות. כולם משחקים מהר מאוד, זה מדהים". החלוץ חשף כי קיבל הצעה מנבחרת מאלי, אך סירב לה: "נבחרת מאלי רצתה אותי ופנתה אליי, אבא שלי מגיע משם. לא חשבתי על זימון לנבחרת הבוגרת, אבל בגלל שייצגתי את נבחרת צרפת בגילאי הילדים והנוער, הרגשתי שאני פשוט מחובר יותר לצרפת ואני שמח שעכשיו גם הגיע זימון בכורה לנבחרת הבוגרת. הופתעתי לטובה. גם בחלום הכי טוב שלי לא ציפיתי לזימון לנבחרת כבר בחודש נובמבר".

עוד בנושא:

משטרת בלגיה חוקרת חשד שפיני זהבי עמד בראש מוסקרון בניגוד לחוק
דיווח: פריס סן ז'רמן עלולה להיענש במשחק ללא קהל נגד ליברפול
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

אלסאן פלאה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
מפציץ בגלדבאך. אלסאן פלאה/GettyImages

ומה לגבי העתיד? פלאה יודע מה עליו לעשות על מנת להבטיח את מקומו גם בסגלים הבאים של הטריקולור: "המטרה שלי היא לטלטל את ההיררכיה הקיימת בנבחרת. לכל השחקנים שהיו חלק מהסגל במונדיאל יש יתרון עליי, ואני חייב להוכיח באימונים ובמשחקים שאני טוב מהם כדי להפוך לשחקן קבוע בסגל. זה אתגר גדול, כנראה האתגר המקצועי הגדול בחיי, יש לנו שחקני התקפה מעולים. המאמן ביקש ממני להיות משוחרר, ליהנות, ולהראות מה אני יכול לעשות, וזה בדיוק מה שאעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully