וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריס סן ז'רמן עלולה להיענש במשחק ללא קהל נגד ליברפול

אופ"א חוקרת את התקרית שבה אוהדי הקבוצה זרקו חפצים על השוטרים בניצחון 1:6 על הכוכב האדום. נמשכת החקירה בגין הפרת חוקי הפייר פליי

עריכת וידאו: מתן חדד

פריס סן ז'רמן פתחה אומנם בצורה מושלמת את העונה בליגה הצרפתית, אבל המועדון מתמודד בימים אלו עם חקירות של אופ"א נגדו בעקבות הפרות של חוקי הפייר פלייר והיום (רביעי) מדווחים ב"לאקיפ" הצרפתי שהחקירה נמשכת והקבוצה עלולה להיות מודחת מליגת האלופות אם אכן יהיה ממצאים חותכים נגדה.

בינתיים, מתברר שהקבוצה עלולה להיענש בלי קשר לחקירה הזו בעקבות האירועים שקרו במשחק שלה בליגת האלופות נגד הכוכב האדום בלגרד, בו היא כתשה את הסרבים 1:6במסגרת המחזור השני של שלב הבתים. כזכור, פריס כבר נקנסה לאחר המשחק הזה בעקבות העובדה שלא הצליחה לפתוח אותו בזמן אבל על פי התקשורת הצרפתית, האצטדיון שלה עלול להיסגר במשחק הביתי הקריטי הבא שמצפה לה נגד ליברפול ב-28 לחודש.

ניימאר פריס סן ז'רמן מול מוחמד סלאח ליברפול. AP
המפגש הבא יהיה ללא קהל? ניימאר ומוחמד סלאח/AP

הסיבה: תקריות קשות בין אוהדי פריס לאוהדים הסרבים, שלא הורשו להיכנס לאצטדיון, אבל על פי הדיווחים השוטרים נאלצו להשתמש בגז מדמיע בתגובה לאוהדים הצרפתים שזרקו חפצים על אנשי המשטרה לפני שריקת הפתיחה. באופ"א כבר מינו מפקח שיחקור מה בדיוק קרה וזה יגיש את הממצאים שלו ב-22 לחודש ואז ייקבע עונשה של פריס.

על פי ההערכות רק חלק מהיציעים באצטדיון ייסגרו, כאשר ליברפול כבר קיבלה הקצבה של 2,000 כרטיסים למשחק ואוהדיה צפויים לחטוף אותם לקראת המשחק שתהיה לו השפעה מכריעה על בית המוות. למרות סכום העתק שהושקע במועדון כדי לזכות בליגת האלופות, פריס עלולה להיות מודחת עוד בשלב הבתים כשנכון לעכשיו היא מדורגת רק במקום השלישי עם נקודה פחות מליברפול ונאפולי המוליכות. פריס תארח כאמור את ליברפול ביום רביעי ב-28 לחודש ותסיים את שלב הבתים עם משחק חוץ מול הכוכב האדום, שתנסה לנקום על השישייה שספגה וגם היא חזק בתמונה עם ארבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully