וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגולדן סטייט משוכנעים: "אין שום סיכוי שקווין דוראנט יישאר בעונה הבאה"

הרקע לעימות עם דריימונד גרין הוא עתידו של הכוכב, כך טוענים בארה"ב: "כל השחקנים כבר מוכנים לעזיבה שלו, כדי שהעננה הזאת שמרחפת מעליהם תתפוגג"

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, קווין דוראנט. AP
הרבה יותר מסתם עוד ריב. גרין ודוראנט/AP

בארצות הברית ממשיכים לעסוק ללא הפסקה בעימות בין דריימונד גרין וקווין דוראנט ובהשפעותיו על גולדן סטייט בטווח הקצר ובטווח הארוך. מרבית הפרשנים משוכנעים שלא מדובר בריב אך ורק על רקע מהלך בודד, כי אם במשהו הרבה יותר עמוק ומהותי. אחת הסיבות העיקריות לכך, ככל הנראה, היא העובדה שדוראנט יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, ואף לא פעם אחת דאג להכחיש את השמועות על עזיבה אפשרית.

"קווין יכול היה לסיים את כל הדבר הזה ולהגיד כמה הוא אוהב לשחק בווריירס והחברים שלו לקבוצה היו מרוצים, אפילו אם היה עוזב בקיץ", נכתב ב"אתלטיק". "כולם מוכנים לעזיבה שלו, פשוט כדי שהעננה הזאת שמרחפת מעליהם תתפוגג. אופציה אחרת מבחינתו היתה לדחות את כל הדיבורים על הקיץ הבא ולאלץ את התקשורת להתרכז אך ורק בעונה הנוכחית, כדרך להגן על החברים שלו לקבוצה".

"בהתחשב בדברים שנאמרו, אין שום סיכוי שדוראנט יישאר בעונה הבאה", אמר אחד משחקני הווריירס ל"אתלטיק". "התקווה היחידה היא שבקיץ ההנהלה תוכל להגיד שהיא הגנה עליו מדריימונד" - כלומר, בחרה להשעות את גרין ממשחק אחד, אף שרבים משחקני הווריירס מצדדים דווקא בגרין. "לא מעט מהם מאמינים שלדרואנט יש חלק ביצירת כל ההייפ על היותו שחקן חופשי, מה שמזיז את תשומת הלב מהמשימה שלהם לזכות באליפות שלישית ברציפות".

מרכוס תומפסון מהאתלטיק פירט את הדברים שהוחלפו בין גרין ודוראנט בחדר ההלבשה. הכל התחיל כשגרין אמר ל-MVP של סדרת הגמר: "למי לעזאזל אתה מדבר?" לאחר מכן הזכיר גרין ל-KD שגולדן סטייט ניצחה לא מעט עוד לפני שהוא הגיע למפרץ, והאשים אותו על כך שהעיסוק בעונה הזאת סובב רק סביב עתידו המקצועי, אפילו שברצונו לעזוב בסיומה.


עוד בנושא:

ללא גרין המושעה: דוראנט חילץ את גולדן סטייט ממבוכה מול אטלנטה
דיווח: דוראנט וגרין התעמתו מילולית בחדר ההלבשה של גולדן סטייט

לביל סימונס יש פיתרון: איזו קבוצה מסרבת לטרייד כזה?

האלופה מצידה לא נותרה אדישה וממש לא הכחישה את הדברים, להיפך, היא לקחה צד ומספר שעות לפני המשחק מול ההוקס אמש הודיעה על ההחלטה להשעות את גרין ממשחק אחד בעקבות "התנהגות מזיקה" למועדון. "הרגשנו שזה הגיע לרמה שמצריכה אותנו להתערב. זו החלטה שהיינו חייבים לעשות. אני מעורב בה וגם סטיב קר מעורב. זה היתה פעולה נדרשת שהחלטנו לבצע אותה", כך אמר לפני המשחק בוב מאיירס הג'נרל מנג'ר של הקבוצה. אגב, בארצות הברית מדווחים שגרין קילל את דוראנט במהלך העימות וכינה אותו "Bitch" מספר פעמים.

קווין דוראנט דיבר לאחר המשחק וסירב להתייחס לתקרית עם גרין: "אני רוצה לשמור את זה בינינו. אני יודע שאתם (העיתונאים) רוצים לעשות את העבודה שלכם אבל לא אספק כותרות. אני רק רוצה להתרכז במשחק".

ההשעיה של גרין, שתעלה לו 120,480 אלף דולרים בשל העובדה שלא שיחק, עשויה להשליך בצורה ישירה על חדר ההלבשה הלא שקט של הקבוצה לאור העובדה שהנהלת המועדון בחרה צד והשעתה את גרין שנחשב למאוד דומיננטי בקבוצה.

במסע"ת שלפני המשחק הבוקר סטיב קר ניסה ללכת בין הטיפות כשאמר: "דריימונד תמיד יהיה מי שהוא. הוא כוח משמעותי עבורנו. אתם יודעים את זה. הוא גורם עצום להצלחה שלנו, והוא ימשיך לשחק כפי שהוא משחק, ואני לא רואה אותו מתנהל אחרת".

עוד באותו נושא

ללא גרין המושעה: גולדן סטייט ניצחה את אטלנטה, יוסטון ניצחה בדנבר

לכתבה המלאה

והנה מה שלסטיבן איי סמית' יש להגיד בנושא

כזכור, דוראנט זעם על גרין בעקבות העובדה שבמצב של שוויון מול הקליפרס, הוא הלך עם הראש בקיר ואיבד כדור במקום למסור לו בעמדה נוחה. בארה"ב טוענים שגם יתר השחקנים עמדו לצידו של דוראנט וביקרו את גרין, שלא הודה בטעות שלו וגרם לטונים צורמים בחדר ההלבשה. סטיב קר אגב, הכחיש שהעובדה שדוראנט יהיה שחקן חופשי בקיץ, השפיעה על ההחלטה להשעות את גרין ואמר: "זה בכלל לא קשור. אף אחד מעולם לא דיבר על החוזה המסתיים של דוראנט. זה לא מטריד אף אחד מאיתנו. אני לא חושב שאף אחד בחדר ההלבשה שלנו ובצוות המקצועי, חשב פעמיים על החוזה של דוראנט שמסתיים בקיץ. זה בקיץ הבא, אנחנו מאמנים העונה, אנחנו משחקים השנה".

העימות בין גרין לדוראנט

טבלת מנש 14.11.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 14.11.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully