וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דוראנט וגרין התעמתו מילולית בחדר ההלבשה של גולדן סטייט

ב-ESPN מדווחים שהעימות בין שני כוכבי האלופה נגרר גם אחרי ההפסד לקליפרס. החברים לקבוצה תמכו בדוראנט, ש"נטש את האולם בזעם"

העימות בין קווין דוראנט לדריימונד גרין במהלך ההארכה בהפסד אתמול (שני) לקליפרס נתפס במצלמות וגרם לאי שקט אצל האלופה. אולם, מסתבר שהמתיחות בין שני כוכבי הווריירס רק התעצמה לאחר המשחק. ב-ESPN טוענים שהשניים החליפו ביניהם דברים קשים בחדר ההלבשה לאחר המשחק, כאשר יתר השחקנים לא ניגשו להפריד בין השניים.

אנתוני סלאטר כתב שמסקר את גולדן סטייט טוען ששבע דקות לפני שחדר ההלבשה נפתח לאחר המשחק, דוראנט יצא בסערה כשהוא כבר לבוש, ודילג על אנשי התקשורת, משהו שהוא לא נוהג לעשות. כשהדלת נפתחה דריימונד גרין הסתודד בפינה עם הפלאפון שלו, היה שקט בהרבה מבדרך כלל, והיה האחרון לעזוב.

קווין דוראנט, אנדרה איגודלה, דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
לא שקט בכלל. דוראנט וגרין/AP

על פי הדיווחים שמגיעים ממקורבים למועדון, החברים של גרין לקבוצה התווכחו איתו בעקבות ההחלטה שלו לשמור על הכדור האחרון בזמן החוקי ולא למסור אותו לדוראנט שינסה לקלוע את סל הניצחון. גרין ניסה להגן על עצמו, מה שגרם לטונים בחדר ההלבשה לעלות לטורים גבוהים.

כזכור, הרגע הסוער בקבוצה היה מיד עם סיום הזמן החוקי של המשחק. הווריירס רשמו ריצת 0:11 אחרי רצף החטאות גדול של הקליפרס, יצאו להתקפה האחרונה, דריימונד גרין לקח ריבאונד וקווין דוראנט הלוהט ביקש את הכדור למה שעשוי היה להיות המהלך המכריע. הוא סימן לגרין, אבל דריימונד דהר קדימה, ואיבד את הכדור. דוראנט זעם עליו בפסק הזמן, והשניים החליפו דברים בצורה סוערת.

דוראנט וגרין לא התראיינו אחרי המשחק, בעוד שון ליבינגסטון נשאל על התקרית ואמר: "רוח קבוצתית, פשוט רוח קבוצתית, החבר'ה רצו תוצאה אחרת ממה שקרה. דריי איבד את הכדור, חבר'ה אחרים אולי חשבו שהןם פתוחים ורצו את הכדור, קורים דברים כאלה בספורט. אבל היה טוב לראות קצת רגשות, שיש אש"

העימות בין דוראנט לגרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully