וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "בברצלונה אובססיביים לגבי מסי ולגביי, סולארי לא יחזיק בריאל"

הארגנטינאי האגדי שוב מספק כותרות: "הזמן של סולארי על הגלגל יהיה קצר, בברצלונה שוכחים את האלילים שלהם, זה שקר שתקפתי את מסי, מוריניו יותר טוב מפפ, רונאלדו לא נהנה בריאל"

עריכת וידאו: מתן חדד

המינוי של סנטיאגו סולארי למאמנה הקבוע של ריאל מדריד, ועוד עם חוזה עד 2021, בניגוד לדיווחים השונים שיקבל רק שנה וחצי, לא הותיר גם את דייגו מראדונה אדיש. בראיון ל"מארקה", מספר 10 האגדי של ארגנטינה לא נתן קרדיט גדול מדי לבן ארצו והבהיר: "כמו ליונל סקאלוני בנבחרת, אם שמו אותו בתפקיד הזה כנראה שיש לו את התמיכה של נשיא המועדון, אבל אני לא חושב שהוא יישאר שם יותר מדי זמן. למאמן יש זמן מסוים על הגלגל והזמן שלו יהיה קצר. יש הבדל אם קוראים לך זידאן או שאתה סקאלוני או סולארי".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ברצלונה כבר סלחה לעוסמאן דמבלה, אבל מצפה לשינוי בהתנהגותו
בספרד משוכנעים: אלכסיס סאנצ'ס הציע את עצמו לריאל מדריד

דייגו מראדונה (שמאל) עם ליאונל מסי (ימין). Ricardo Mazalan, AP
"רוצה לתת לו חיבוק ענק". דייגו מראדונה עם ליאונל מסי/AP, Ricardo Mazalan

איך לא, מראדונה התייחס גם לליאונל מסי ולדברים שאמר עליו לאחרונה: "ליאו הוא חבר שלי ואני מעולם לא אומר מילה רעה על חבר באופן פומבי, בטח לא בראיון. אני רק יכול להגיד שהוא פנומן, לא יותר מזה. אמרתי שיש שחקנים שהולכים 20 פעמים לשירותים, אבל לא התכוונתי למסי. להיפך. יש לי כלפיו אהבה, חיבה ושלום. אני רוצה לתת לו חיבוק ענק כי עבר זמן רב מאז שהתראינו. התקשורת בברצלונה רוצה שנריב, יש לאנשים שם אובססיה לגבינו. תיקח את רונאלדיניו למשל, ליאו יכול להיות מושווה אליו. דיניו השפיע מאוד על ברצלונה, אבל משום מה לא זוכרים איתו. זה אופייני להם, הם שוכחים את האלילים שלהם מהר מאוד".

על המנהיגות של מסי: "לא ביקרתי אותו כמנהיג, הכול שקרים. אי אפשר לשנות לשחקן את הסגנון. אני אוהב את ליאו, אחרי ה-4:0 מול גרמניה במונדיאל ראיתי אותו בוכה בחדר ההלבשה, ואני יכול להגיד שכשהוא כועס, הוא ממש כועס. היו שחקנים שכבר מיהרו לטיסה הביתה, אבל ליאו לא עשה את זה. הוא עשה הכול נכון ולכן שמעתי אותו בוכה במקלחת".

על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא עשה צעד טוב כשעבר ליובנטוס. הוא נתן הכול למדריד ולא נהנה כמו שהוא נהנה עכשיו באיטליה. פלורנטינו תמיד מתכנן משהו. כשהוא ראה שרונאלדו כובש רק שער אחד למשחק, הוא מכר אותו. ברור שריאל מתגעגעת אליו, אבל תמיד אמרתי ששחקן לא עושה את המועדון. מדריד תתאושש, תחזור לנצח וגם רונאלדו ימשיך לכבוש. אני תמיד אומר שפלורנטינו חכם, אז אם הוא מכר אותו כנראה הייתה לו סיבה".

על ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה: "מוריניו הוא הטוב ביותר מבחינתי, ללא ספק. אני נותן לפפ את הקרדיט על כך שניצל את מה שיוהאן קרויף נתן לו. אמרתי יותר מפעם אחת שגווארדיולה לא המציא את הטיקי-טאקה. זה היה קרויף. כרגע פפ יכול לבחור כל שחקן בעולם ולהביא אותו, זה הופך את הטיקי-טאקה לקל יותר".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד מינתה את סנטיאגו סולארי למאמנה הקבוע, חתם לשנתיים וחצי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully