וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מינתה את סנטיאגו סולארי למאמנה הקבוע, חתם לשנתיים וחצי

הבלאנקוס הוציאו הודעה רשמית בה אישרו את מינוי הקבע של הארגנטינאי בן ה-42, שרשם שיא מועדון למאמן בארבעת משחקיו הראשונים ולאחר פגישה עם פלורנטינו פרס קיבל חוזה לשנתיים וחצי

עריכת וידאו: מתן חדד

זה היה צפוי, וכעת זה רשמי: אחרי שהתקשורת הספרדית דיווחה על כך בימים האחרונים, ריאל מדריד הודיעה היום (שלישי) על מינויו הרשמי והקבוע של סנטיאגו סולארי למאמן הקבוצה. סולארי (42) שמונה כמאמן זמני בבלאנקוס אחרי פיטוריו של ז'ולן לופטגי, מילא את התפקיד שבועיים וכעת קיבל את המינוי הרשמי. הוא חתם על חוזה לשנתיים וחצי, עד ה-30 ביוני 2021.

מאז שמונה, הארגנטינאי השיג ניצחונות בכל ארבעת המשחקים בהם עמד על הקווים - על מלייה בגביע, על ויאדוליד, על פלזן בליגת האלופות ובמשחק האחרון בחוץ 2:4 על סלטה ויגו. בארבעת המשחקים האלה ריאל כבשה 15 שערים וספגה שניים בלבד. יותר חשוב - היא נראתה שוב מלאת חיים וביטחון. סולארי יאמן כאמור לפחות עד תום העונה, כשבקבוצה מקווים שיצליח לשחזר את ההצלחה של מאמן אחר שצמח בתוך המועדון וקיבל את התפקיד חסר ניסיון - זינדין זידאן.

עוד בנושא:

ריאל מדריד מודאגת ממכת הפציעות, סולארי: "סלטה הרביצה ואנחנו סבלנו"
בספרד משוכנעים: אלכסיס סאנצ'ס הציע את עצמו לריאל מדריד
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
קיבל את הג'וב. סנטיאגו סולארי/GettyImages

סולארי הגיע מקבוצת המילואים של ריאל מדריד, רשם את המאזן הכי טוב של מאמן כלשהו בתולדות המועדון אחרי ארבעה משחקים (רק ניצחונות והפרש שערים של פלוס 13) ולכן קיבל הצעה מפלורנטינו פרס לשנתיים וחצי בפגישה בין השניים לאחר המשחק מול סלטה ויגו. לפניו, רק חמישה ניצחו בכל ארבעת המשחקים הראשונים בתפקיד, כשהאחרון היה מנואל פלגריני ב-2009, אבל הוא עשה את זה עם פלוס 12 בהפרש השערים, כך שסולארי מקדים גם אותו.

על פי התקשורת הספרדית, סולארי קיבל את ההצעה של פרס כמו שהיא ולא הציב כל דרישה במהלך הפגישה ביניהם, שכן הוא רואה בתפקיד את פסגת שאיפותיו. הסיכום הובא לידיעת הנהלת המועדון, שנתנה את אישורה הערב ואפשרה את פרסום ההודעה הרשמית.

חורחה סולארי, דודו של סנטיאגו ומי שאימן בעצמו בקבוצות רבות בארגנטינה, בטנריפה בלה ליגה וגם הדרך את נבחרת ערב הסעודית, אמר בראיון לתחנת רדיו ברוסאריו: "זו הזדמנות אדירה, מאוד חשובה ואני מקווה שיהיה לו גם מזל. ריאל זה מקום קשה לאימון, כדי להיות מאמן שם אתה צריך שיהיו לך יותר תארים ויותר כסף מאשר לשחקנים שלך. לא דיברנו לאחרונה, הוא צריך להיות רגוע ואין לי מה להטריד אותו".

עוד באותו נושא

כמו זידאן, רק בלי ההילה: 10 דברים שכדאי לדעת על סנטיאגו סולארי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully