וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה כבר סלחה לעוסמאן דמבלה, אבל מצפה לשינוי בהתנהגותו

במועדון טוענים שאחרי פגרת הנבחרת ייפתח "דף חלק", אולם הכוכב שאיחר לאימון יהיה חייב להתבגר: "אם ישנה את התנהגותו, יצליח"

עריכת וידאו: מתן חדד

עוסמאן דמבלה לא הופיע לאימון ברצלונה ביום חמישי האחרון ונענש על כך - תחילה כשהצטווה להתאמן לבדו ביום שישי, ולמחרת נותר מחוץ לסגל למשחק הליגה מול ריאל בטיס ביום ראשון. להתמודדות עצמה איחר, מה שהכעיס חלק מחבריו לקבוצה, ובסיומה עזב את האצטדיון בלי להגיד שלום לאף אחד מהשחקנים. שמועות החלו בנוגע לעתידו במועדון, אולם באלופת ספרד מתעקשים שפגרת הנבחרות תעשה טוב לכל הצדדים, ואחריה יחזור הצרפתי לרוטציה של אנרסטו ואלוורדה.

"זו בעיה שאנחנו חייבים לפתור בפנים, בתוך חדר ההלבשה", צוטטו מקורות בברצלונה כאומרים ל"אס". "דמבלה חייב להבין שהוא צריך לשנות גישה כדי שיהיה לו מקום בתכניות של ואלוורדה. המקום בהרכב מול בטיס היה שלו בשל הפציעה של קוטיניו, אבל הוא איבד אותו בגלל מעשיו".

גם מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן הודה אמש (שני) ששינוי גישה הוא הכרחי במקרה הזה: "אני מכיר את התירוצים של עוסמאן כשהוא מאחר. הוא יגיד להגנתו, 'אני לא היחיד'. זה קורה לו לא פעם, ובין אם זה בנבחרת או בקבוצה שלו, הוא צריך להיות קצת יותר קשוב לענייני היום-יום של שחקן-על".

עוד בנושא:

דניאל סטארידג' מסתבך, חשוד שהשתתף בהימורים האסורים על פי תקנון ההתאחדות
ליאונל מסי נבחר לשחקן העונה שעברה של "מארקה"
ריאל מדריד הגישה את הטפסים להתאחדות, סנטיאגו סולארי ימונה רשמית למאמן

שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה. רויטרס
דף חלק. דמבלה/רויטרס

בחזרה לברצלונה. לאחר המשחק דאגו במועדון להשמיע בעיקר מילות עידוד כלפי הרכש הצרפתי שעדיין לא ממש פרע שטרות מאז נרכש מבורוסיה דורטמונד. "כולנו היינו צעירים ועשינו טעויות", אמר ג'רארד פיקה, בעוד ואלוורדה הוסיף: "אנחנו מצפים להרבה מהאיכויות שלו, הוא מוכשר מאוד ואנחנו סומכים עליו".

על פי מקור בחדר ההלבשה של ברצלונה, "לאחר פגרת הנבחרות יהיה דף חלק. הוא כבר קיבל את העונש שלו. הוא לא מודע לכל הדברים שהוא עושה, עדיין מדובר בילד. הוא שחקן מצוין עם איכויות יוצאות דופן, אבל הוא חייב להשתנות. אם הוא ישתנה, הוא יצליח, ובגלל זה טוב שלברצלונה יש סבלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully