וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי נבחר לשחקן העונה שעברה של "מארקה"

הארגנטינאי, שגם זכה בתואר הפיצ'יצ'י, אמר: "יש העונה ליגה תחרותית וקשה מאוד". יאן אובלק נבחר לשוער העונה, מרסליניו למאמן

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
מסי עם עוד תואר אישי/רויטרס

העיתון הספרדי "מארקה" חילק היום (שני) את פרסי הנבחרים בלה ליגה לעונת 2017/18. הפיצ'יצ'י, מלך השערים, הוא ליאונל מסי שכבש 34 שערים עבור ברצלונה בעונה שעברה. מסי גם נבחר לשחקן העונה ואמר: "אני חושב שהליגה יותר תחרותית מתמיד, שום דבר לא קל, כל קבוצה מנצחת כל קבוצה ואני מקווה שזה ימשיך כך עוד הרבה זמן. עבורי יש חשיבות גדולה יותר לעצם כיבוש השערים מאשר ליופי שלהם".

שוער אתלטיקו מדריד ונבחרת סלובניה יאן אובלק נבחר לשוער העונה שעברה בפעם השלישית ברציפות. "אני רוצה לשמוע שאני הכי טוב בעולם", אמר אובלק, "בשביל זה אני עובד קשה במשך כל חיי, הפרסים האלה הם פירות של כל הקבוצה שעוזרת לי לשמור על רשת נקייה. אני מקווה לזכות בתארים נוספים העונה".

גם יאגו אספס זכה בתואר כמלך השערים הספרדי של הליגה אחרי שכבש 22 שערים עבור סלטה ויגו. החלוץ לא נכח בטקס כיוון שהוא נמצא עם נבחרת ספרד, אבל הקליט ברכה ואמר: "תודה לחבריי לקבוצה וכולם שעזרו לי לזכות בתואר הזה. אמשיך להילחם כדי לנסות להדביק את מסי".

בתואר מאמן העונה שעברה זכה מאמן ולנסיה מרסליניו, שהוביל את העטלפים לליגת האלופות. "העונה שעברה הייתה נהדרת ויש לנו קבוצה נהדרת. העונה אנחנו לא משיגים את התוצאות שרצינו, אבל אנחנו בטוחים שנצליח להשיג תוצאות טובות".

עוד בנושא:

סערה בבאיירן מינכן: הנס מתכנן מהפיכה, ריברי סטר לעיתונאי
גונסאלו היגואין התנצל על ההתפרעות מול יובנטוס
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד. רויטרס
אובלק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully