וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן סוערת: הנשיא מתכנן מהפכה, פרנק ריברי סטר לעיתונאי

באיירן רק במקום החמישי בבונדסליגה, אולי הנס מבהיר שהקבוצה לא תעשה רכש בינואר אבל "תשנה את פניה" בקיץ הבא. פרנק ריברי "סטר שלוש פעמים" בפניו של עיתונאי

מנואל אקנג'י שחקן דורטמונד, פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
משחק עצבני. ריברי/רויטרס

באיירן מינכן שוב סוערת. מספר עדים מדווחים על עימות אלים בין קשר באיירן פרנק ריברי לבין פרשן טלוויזיה אחרי ההפסד של הבווארים 3:2 לדורטמונד בשבת. על פי הדיווחים, ריברי נתקל בפטריק גיו, שעובד כרגע ב-beIN Sports, כשהשחקן הצרפתי היה בדרכו לחדר ההלבשה.

גיו, כדורגלן לשעבר, ביקש מריברי תגובה על המשחק, כשלפתע ריברי נראה מקלל אותו. מהר מאוד הרוחות סערו, וריברי נראה סוטר לו שלוש פעמים ברציפות ודוחף אותו, בעוד הידיים של הפרשן נותרו בכיסי המעיל שלו. על פי הדיווח, ז'אן פייר פאפן, כדורגלן העבר הצרפתי שכיום משמש כקולגה של גיו, מיהר להתערב והפריד את הנצים, בעוד ריברי מיהר לאוטובוס הקבוצה.

באיירן כרגע רק במקום החמישי בליגה הגרמנית, ובפיגור 7 נקודות מדורטמונד שבפסגה. נשיא הקבוצה הולי הנס טען שבאיירן לא מתכוונת לעשות מהפכה בחלון ההעברות בינואר, והבהיר: "לא, אנחנו בהחלט לא מתכוונים להיות פעילים בחלון ההעברות של החורף", והוסיף שהוא מחכה לחזרת הפצועים. "אנחנו נקבל את קומאן בחזרה לפני חג המולד, וגם טיאגו יוכל לחזור לשחק עוד שבועיים או שלושה", אמר. עוד טען כי קורנטין טוליסו יצטרף לקבוצה בחודש פברואר, ושגם אלפונסו דיויס יעניק חיזוק לניקו קובאץ' כשיצטרף לקבוצה אחרי פגרת החורף.

בקיץ הקודם דייויס (שהגיע מוונקובר מה-MLS) ולאון גורצקה (שהגיע משאלקה) היו שתי ההחתמות היחידות של באיירן. האם הקיץ הבא יהיה שונה? לדבריו, "בשנה הבאה, כשיגיע החלק השני של המהפכה, ללא ספק נשנה את פני הקבוצה". האנס טוען כי מעמדו של ניקו קובאץ' יציב, כשהוא רומז שהמאמן סובל משילוב של חוסר מזל עם פציעות ושהוא קורבן של מדיניות הרכש החסכנית של המועדון.

אולי הנס נשיא באיירן מינכן. GettyImages
יש הרבה עבודה. הנס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully