וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן נוסף טוען: "פרנק ריברי תקף אותי ואיים עליי"

ויקאש דוראסו, שחקן נבחרת צרפת לשעבר ופרשן בהווה, טוען כי "תקרית הסטירות" בשבת לא הייתה הראשונה של קשר באיירן מינכן

עריכת וידאו: מתן חדד

פרנק ריברי ממשיך להסתבך עם הפרשנים בצרפת. אחרי החשיפה כי תקף את פטריק גיו, כדורגלן עבר צרפתי-גרמני ופרשן beIN Sports, עם "שלוש סטירות" לאחר המשחק בו הפסידה באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד ביום שבת, פרשן נוסף טוען כי היה קורבן לאלימות מצד הקשר הוותיק.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ריאל מדריד מינתה את סנטיאגו סולארי למאמנה הקבוע, חתם לשנתיים וחצי
ילד האומנה שהגיע לנבחרת אנגליה: המסע מעורר ההשראה של קאלום ווילסון
דניאל סטארידג' מסתבך, חשוד שהשתתף בהימורים האסורים על פי תקנון ההתאחדות

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
אימת הפרשנים. פרנק ריברי/רויטרס

מדובר בקשר העבר ויקאש דוראסו, חבר סגל נבחרת צרפת במונדיאל 2006 ומי ששיחק בין היתר בליון, מילאן ופריס סן ז'רמן. דוראסו בן ה-45, המשמש בשנים האחרונות כפרשן במקומות שונים, אמר בתוכנית של "ל'אקיפ" כי היו לו בעיות בעבר עם ריברי. "עבדתי בזמנו ב-100% foot והעברתי ביקורת על השחקנים, גם על ריברי", סיפר. "זה נכון שהיה בינינו עימות פיזי. יכול להיות שהגזמתי בביקורת, אבל זה לא הגיע לי. הוא תקף אותי ואיים עליי".

באיירן בינתיים הודתה כי האירוע עם גיו בשבת אכן קרה והבהירה כי תנסה ליישב את העניין עם הפרשן באופן אישי, כשלא ברור אם האחרון יגיש תביעה. בצרפת טענו כי פרט לשלוש הסטירות, ריברי שיחגוג יום הולדת 36 באפרי,ל גם חבט בחזהו של איש התקשורת והפנה לעברו אצבע משולשת בתגובה לכך שהאשים אותו בספיגה של שני שערים. החברה המעסיקה את גיו גינתה את "מעשה האלימות של ריברי" והצדיעה ל"גישה של פטריק גיו שנשאר עם הידיים בכיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully