וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קייבו מינתה את דומניקו די קרלו, אודינזה פיטרה את חוליו ולאסקס

שינויים אצל קבוצות התחתית: נועלת הטבלה החזירה לקדנציה שלישית את המאמן בן ה-54, המדורגת 17 נפרדה ממאמנה הספרדי ותמנה את דוידה ניקולה

עריכת וידאו: מתן חדד

שתיים מקבוצות התחתית בסרייה A מנצלות את פגרת הנבחרות לטובת חילופי מאמנים. קייבו מינתה הערב (שלישי) מאמן שלישי לעונת 2018/19, אחרי שדומניקו די קרלו החליף את ג'אן פיירו ונטורה, מאמן נבחרת איטליה לשעבר שהתפטר ביום ראשון אחרי כחודש בלבד בתפקיד. קייבו עדיין לא ניצחה ב-12 מחזורים ובמאזנה אפס נקודות, שכן שלוש תוצאות התיקו שלה הספיקו רק כדי לכסות את המינוס איתו התחילה את העונה.

ונטורה, שהחליף בעצמו את לורנצו ד'אנה בחודש שעבר ורשם שלושה הפסדים ותיקו לפני שעזב, טוען כי הופצו שקרים בנוגע לפרידה שלו מקייבו ואמר: "לא אסבול את זה. הגעתי בגלל החברות עם הנשיא קאמפדלי, והמצב הקשה של הקבוצה התחבר לרצון העז שלי לחזור לעבוד. החלטתי להפסיק את עבודתי, לא בגלל התוצאות, אלא כי הבנתי שהמועדון ואני רוצים להשיג את המטרה בדרכים שונות. ברגע שלא הסכימו לרעיונות שלי, לא יכולתי להמשיך. ויתרתי על כסף, ויתרתי על חוזה לשנתיים ולא ביקשתי הרבה בתמורה. הייתי עוזב גם אם הייתי מנצח את בולוניה ביום ראשון".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
יובנטוס ניצחה 0:2 את מילאן, גונסאלו היגואין בכה, השתולל והורחק
גונסאלו היגואין מתנצל על מופע האימים, וחושף: לא בגללי עברתי מיובנטוס למילאן

דומניקו די קרלו מאמן איטלקי. GettyImages
יציל את קייבו בפעם השלישית? דומניקו די קרלו/GettyImages

במקומו הגיע כאמור די קרלו בן ה-54, שהציל את קייבו מירידה בשתי קדנציות קודמות. הוא אימן את החמורים המעופפים בין נובמבר 2008 למאי 2010 וחזר ביוני 2011 עד שפוטר באוקטובר 2012. כעת הוא חתם לעונה אחת וינסה לעשות את מה שנראה כעת כבלתי אפשרי, שכן קייבו מרוחקת תשע נקודות מאודינזה הנמצאת במקום ה-17 שמבטיח הישארות.

אם כבר אודינזה, גם היא נפרדה מהמאמן שלה. אחרי שקיבל גיבוי זמני בלבד אתמול ("הוא אדם טוב ומאמן טוב, אבל נצטרך 24-48 שעות כדי להחליט לגביו", אמר המנהל הספורטיבי דניאלה פראדה), חוליו ולאסקס הספרדי סיים את תפקידו. המאמן בן ה-37 השיג נקודה אחת בשבעת המחזורים האחרונים וסך הכול רשם שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושמונה הפסדים. מי שאמור להחליף אותו הוא דוידה ניקולה, שלא עבד מאז פוטר מקרוטונה בדצמבר 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully