וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתכוננת לבאמברג ורייס ורוצה לשמור על המקום הראשון

אחרי תקרית הסל השבור באשדוד, האדומים רוצים להמשיך את המומנטום המצוין שלהם. עודד קטש: "נצטרך לדעת איך לשמור את טייריס רייס, מקרה הסל הוא חמור, אסור שיקרו דברים כאלה"

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"משחק מאתגר וקשה". עודד קטש/ברני ארדוב

הפועל ירושלים תפגוש מחר (רביעי, 21:00, 5STARS) את באמברג במסגרת המחזור השישי בליגת האלופות של פיב"א. האדומים, שמובילים את טבלת הבית עם ארבעה ניצחונות והפסד בודד, מגיעים אחרי מנוחה ארוכה בעקבות פארסת הסל השבור באשדוד, ונמצאים בכושר מצוין. במשחק האחרון שלהם באירופה הביסו את נימבורק 64:88 עם תצוגת שלשות בלתי נשכחת של ג'יימס פלדין, כשגם במשחקים שקדמו הביסו חניכיו של עודד קטש את פואנלברדה ועירוני נהריה, כשההפרש המצטבר בשלושת המשחקים הגיע ל-93 נקודות. הגרמנים, שנחשבים לאחת הקבוצות החזקות במפעל, מחזיקים במאזן חיובי של 2:3 בבית, ומתהדרים במי שנחשב בעברו - יש יאמרו גם היום - לאחד הרכזים הגדולים באירופה, טייריס רייס.

עודד קטש אמר לקראת המשחק: "יהיה משחק קשה ומאתגר. הם קבוצה טובה עם הרבה מאוד יכולות, וטייריס רייס אחד שצריך לדעת איך לשמור אותו. יש להם הרבה גודל, משחק פוסט טוב, נצטרך להיות טובים במיוחד כדי לנצח". עוד הוא הוסיף: "המשחק הזה הוא מבחן לאגרסיביות שלנו, השליטה בריבאונד בשני צדי המגרש תהיה המפתח במשחק הזה".

קטש התייחס גם לתקרית הסל באשדוד: "לא קרה לי דבר כזה בעבר. אחרי שהדברים שקעו, הרגשתי עם זה הרבה יותר גרוע. אלה דברים שלא צריכים לקרות ואסור שיעברו על זה בקלות. לא יודע מה יעשו עם זה, אבל צריך להדק את הנהלים ולהעביר מסר. קהל הגיע, הורים וילדים, מכל רחבי הארץ, כולם חיכו למשחק - פשוט אסור שזה יקרה".

דשון באטלר ששיחק בגרמניה שלוש שנים במדי אולם, אמר: "מדובר בקבוצה ממש טובה עם שחקנים מעולים ומאמן מצוין. אנחנו צריכים לשחק ביחד, לעזור אחד לשני בהגנה, בתקווה שנחזור עם ניצחון. אנחנו עושים עבודה טובה בהתקפה, וגם בהגנה אנחנו משתפרים. אני לא יודע אם ניצחון מול באמברג זו הצהרה, אבל תמיד טוב לנצח קבוצה חזקה". עוד הוסיף באטלר בקשר לאירוע הביזארי באשדוד: "פעם ראשונה שראיתי דבר כזה, סצנה נדירה כזאת של ביטול משחק בגלל הסל, אבל זה דבר שיכול לקרות, אף אחד לא אשם בזה. מבחינתנו, פשוט צריך להמשיך הלאה למשחק הבא".

עוד בנושא

הפועל ירושלים הביסה את נימבורק, פלדין כיכב עם תשע שלשות
אחרי 65 הפרש בשבוע: הפועל חולון מארחת את טלקום בון
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס מול שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. יוסי ציפקיס
שוב נפגשים. טייריס רייס במדי מכבי תל אביב מול הפועל ירושלים וליאור אליהו ב-2013/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully