וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל ירושלים דרסה את נימבורק 64:88

האדומים טיילו מול הצ'כים בדרך לראשות הבית ומאזן מושלם בארנה, הודות לתצוגה אדירה של פלדין שקלע 35 נקודות עם 9 מ-12 מהשלוש

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הופעה פנומנלית. ג'יימס פלדין/ברני ארדוב

הפועל ירושלים המשיכה הערב (רביעי) את הכושר הנפלא בו היא נמצאת כשדרסה את נימבורק 64:88. החבורה של עודד קטש שוב הציגה מגוון אתלטי של כלים התקפיים ובראשם ג'יימס פלדין שהיה גדול על הצ'כים עם רבע ראשון אדיר של 17 נקודות ובסך הכל 35, ב-9 מ-12 מהשלוש. האדומים, שסיימו שלושה משחקים בהפרש כולל של 93 נקודות (!), עלו לראשות הבית ושמרו על מאזן מושלם בארנה. בשבוע הבא יצאו למשחק חוץ בבאמברג, שם הם צפויים להיתקל ביריבה איכותית הרבה יותר.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 35 (9 מ-12 ל-3), 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אמארה סטודמאייר 13 ו-7 ריבאונדים, טיישון תומאס 12, ליאור אליהו 6, תמיר בלאט 6 ו-7 אסיסטים, דשון באטלר 6 ו-11 ריבאונדים, כריס ג'ונסון 4, ג'ייקובן בראון 3, בר טימור 2, ג'וש אואנס 1.

עוד בנושא:

סימונה פיאניג'אני כבר מוכן למשחק של מילאנו מול צסק"א
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

רבע 1

עודד קטש העלה בחמישיה את תמיר בלאט, דשון באטלר, ג'יימס פלדין, גריס ג'ונסון וג'וש אואנס. מנגד, אצל אורן עמיאל עלו פטר בנדה, וויצ'ך הרובאן, מרטין קשיש, אוגן לורנס והאקס של ירושלים, ברייסי רייט. המארחת פתחה חזק ורצה ל-2:8, עמיאל הזעיק פסק זמן. פלדין פתח בשיגעון, קלע 14 נקודות בפחות מארבע דקות וזה 6:17 לירושלים. עד סיום הרבע הצ'כים התקרבו וזה 18:26 בסיום הרבע.

רבע 2

הסמול פורוורד של ירושלים המשיך לככב עם אסיסט שלו לליאור אליהו חמש דקות לסיום הרבע, 23:36 לאדומים. בואצ'ק קלע שלשה לזכות הצ'כים, קטש לא רצה לקחת סיכון ולקח פסק זמן, 27:38 למארחת. מסירה מבריקה של בלאט לתומאס רגע לפני הבאזר, שקבע את תוצאת המחצית, 32:45 להפועל ירושלים.

רבע 3

השחקנים של קטש עלו חדים לרבע השלישי ואחרי שתי דקות היתרון כבר קפץ ל-34:52. האורחת מתפרקת וירושלים רוקדת על המגרש, 36:62 אחרי עוד סל קל של סטודמאייר. איירבול של אליהו מהשלוש חתם את הרבע השלישי, 40:66 לאדומים.

רבע 4

הצ'כים סוף סוף איפסו את הידית והתחילו לקלוע מבחוץ, אבל בלאט ופלדין דואגים לשמור על טווח בטיחות, 55:76. פלדין המשיך לחגוג עם עוד שתי שלשות, 64:88 לירושלים בסיום.

עוד באותו נושא

עודד קטש: "יש לנו כימיה נהדרת, זה מיוחד, הצלחנו בזה יתר על המידה"

לכתבה המלאה
ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ערב לוהט. פלדין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully