וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "יש לנו כימיה נהדרת, זה מיוחד, הצלחנו בזה יתר על המידה"

7.11.2018 / 22:19

מאמן הפועל ירושלים אוהב את האופי של שחקניו, מחמיא לפלדין אך מדגיש: "ההגנה תיקח אותנו למקומות בהם אנחנו רוצים להיות"

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מצטנע. פלדין/ברני ארדוב

הפועל ירושלים עלתה הערב (רביעי) למקום הראשון בבית ג' של ליגת האלופות, כשדרסה בארנה 64:88 את נימבורק בזכות הצגה בלתי נשכחת של ג'יימס פלדין, שהפציץ 35 נקודות (9 מ-12 ל-3).

"חשבתי שקלעתי עשר שלשות, רציתי עשר", אמר פלדין. "החטאתי לאחרונה כמה זריקות קלות במשחקים, אז כעסתי על עצמי והתאמנתי, זרקתי הרבה והיום זה נכנס. התרגלנו אחד לשני מאוד מהר, שזה אפילו מפתיע, וזה טוב. אנחנו אוהבים לשחק יחד. כיף לנו בנסיעות ובדרכים. יש לנו עוד עונה ארוכה לפנינו, לפני שבועיים ספגנו יותר מ-100 נקודות בשני משחקים, ואלה יזכירו לנו להישאר עירניים וחדים".

עוד בנושא:

ליגת האלופות: הפועל ירושלים דרסה את נימבורק 64:88
גביע המדינה: הפועל ירושלים ברבע הגמר, הפועל תל אביב מול מכבי אשדוד
יורופקאפ: עירוני נס ציונה שוב ניצחה, הפעם 86:104 את סראטוב

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
ההגנה היא המפתח. קטש/ברני ארדוב

עודד קטש הוסיף: "יש לנו הרבה כלים התקפיים, המפתח הוא בהגנה. שלטנו בריבאונד והצלחנו לעצור אותם. אנחנו מרוצים מהתוצאות שלנו עד עכשיו, אבל עדיין ממשיכים להתרכז בדרך. יכול להיות שניתקל בקבוצות טובות יותר בהמשך". על ההופעה של פלדין הוסיף: "ג'יימס הוא סקורר ברמות הגבוהות, הוא המוציא לפועל והקבוצה מצאה אותו. ביום אחר זה יכול להיות שחקן אחר".

במסיבת העיתונאים אמר המאמן האדום: "התקפית מצאנו דרכים לקלוע, הערב בעיקר זה היה ג'יימס, העובדה שהוא לקח 12 זריקות וקלע כל כך הרבה מראה שהכדורסל היה טוב התקפית, אבל ההגנה היא המפתח והיא תיקח אותנו למקום שאנחנו רוצים להיות בו בסיום העונה. התפקיד שלי הוא לדאוג איך לעשות את זה יותר טוב. מהרגע הראשון יש לנו כימיה נהדרת, זה מיוחד, הצלחנו יתר על המידה באופן הזה, אנחנו נהינים ביום יום".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: הפועל ירושלים דרסה את נימבורק 64:88

לכתבה המלאה
אורן עמיאל מאמן נימבורק. ברני ארדוב
לא באותה רמה. עמיאל/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד אורן עמיאל סיכם: "ידענו שירושלים לא רק איכותית יותר מבחינת איכות השחקנים, היא קבוצה מעולה. הם הרגו אותנו בכל הפרמטרים, הם עצרו את משחק הריצה שלנו. קרדיט לצוות האימון שלהם. ברייסי רייט לא שיחק שלושה חודשים, הוא צריך להכנס לכושר משחק מבחינת חדות, אני לא חושב שיש קשר ללחץ".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully