וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה מושלמת, באיירן מינכן התעללה בדרושאפקה

הרוסים ניצחו 85:90 במילאנו ועלו גם הם למאזן 0:6 ביורוליג, הבווארים מחצו 70:116. הפסד לגראן קנאריה לפני מכבי תל אביב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המחזור השישי ביורוליג נפתח היום (חמישי) בסערה עם ניצחון מדהים של באיירן מינכן, 70:116 על דרושאפקה האומללה. במשחק המרכזי שנערך באיטליה צסק"א נותרה מושלמת אחרי 85:90 קשה על מילאנו. גראן קנאריה איבדה יתרון של 10 נקודות ברבע האחרון הפסידה בבית 94:90 לאנאדולו אפס, לפני המשחק מול מכבי תל אביב.

סימונה פיאניג'אני מאמן מילאנו. GettyImages
נכנע אחרי קרב לצסק"א מוסקבה. פיאניג'אני/GettyImages

מילאנו - צסק"א מוסקבה 90:85

האיטלקים פתחו את העונה בצורה מפתיעה עם 1:4 אחרי שלשת ניצחון דרמטית של מייק ג'יימס במחזור האחרון מול אנאדולו אפס. הערב הם שוב נקלעו למותחן אך הפעם מול קבוצה אימתנית ומנוסה יותר שעמדה בפרץ והצטרפה לריאל מדריד בפסגה עם מאזן מושלם. האיטלקים הובילו כבר 48:60 לקראת שלהי הרבע השלישי, אבל פה התחיל לדבר הניסיון של היגינס, דה קולו, היינס ורודריגס שקיזזו את ההפרש עד ששלשה של קולאגין בפתיחת הרבע המכריע קבעה שוויון 68. מייק ג'יימס הנפלא לא ויתר ועם שלשה גדולה שתיים וחצי דקות לסיום קבע שוויון 80. אלא שכאן הרוסים לחצו על הדוושה. קייל היינס קלע ובצד השני חסם את ג'יימס וגם היה זה שקלע את הסל האחרון של הרוסים.

קורי היגינס הוביל את הרוסים עם 23 נקודות. נאנדו דה קולו שבקושי הורגש בניצחון על אולימפיאקוס הוסיף 18 וסרחיו רודריגס ניווט עם 10 אסיסטים (5 נקודות). ולאדימיר מיצוב להט אצל האיטלקים עם 24 נקודות, אבל גם איבוד קריטי במאני טיים. מייק ג'יימס תרם 16 ו-12 אסיסטים לאיטלקים ששיחקו שוב בלי נדוביץ' ונראו טוב מאוד.

דנילו בארתל שחקן באיירן מינכן מול לוק סיקמה שחקן אלבה ברלין. GettyImages
הצגה מול דרושאפקה. דנילו בארתל ובאיירן/GettyImages

באיירן מינכן - דרושאפקה 70:116

בעונה שעברה שתי הקבוצות נפגשו בחצי גמר היורוקאפ. אז זה נגמר עם ניצחון דרמטי של הטורקים שגם זכו במפעל אחרי שחזרו מפיגור ענק במשחק הראשון ונהנו מערב מטורף ו-41 נקודות של סקוטי ווילבקין בגומלין. ווילבקין כבר במכבי ובעוד שהגרמנים התחזקו בפגרה, הטורקים איבדו את הכוכב וגם את המאמן דיוויד בלאט והעונה הם הופכים, כך מסתמן, לבשר התותחים של המפעל. הערב הם ספגו מפלה משפילה במיוחד מהגרמנים שסגרו עניין עם 18:33 ברבע השני. דווין בוקר הוביל רשימה של חמישה שחקנים בדאבל פיגרס אצל הגרמנים עם 18 נקודות והחטאה אחת בלבד מהשדה. פייטרי קופונן צלף 4 מ-4 מהשלוש וסיים עם 16 כמו גם ניהאד דג'דוביץ'. סטפן יוביץ' ניווט עם שבעה אסיסטים. ג'רמי אוואנס (20) היה היחיד ששווה אזכור אצל הטורקים שהתפרקו גם מול באסקוניה ונראים כמו קבוצה שלא מתאימה למפעל הזה.

באיירן כמובן ניצחה בהפרש הגבוה ביותר בו ניצחה ביורוליג אי פעם (46 הפרש). בנוסף, היא רשמה שיא נקודות במפעל (116), שיא אסיסטים (28) ושיא שלשות (18) כמו גם שיא באחוזים לשלוש (69.2%) ושיא מדד כללי של הקבוצה (156). בנוסף, זו הייתה כמות הנקודות הגדולה ביותר שאיזושהיא קבוצה קלעה במפעל כבר יותר מעשור. כמו כן, זה המדד הקבוצתי השמיני הכי גבוה אי פעם במפעל ובאיירן הייתה רחוקה שלשה אחת מהשוואת שיא השלשות במשחק יורוליג, שעומד על 19 כאלה.

גראן קנאריה - אנאדולו אפס 94:90

כמו מכבי תל אביב, גם גראן קנאריה ירדה למאזן 5:1 עם הפסד ביתי, שבוע לפני שהיא מארחת את הצהובים. אנאדולו אפס התגברה על ההפסד הכואב מול מילאנו במחזור הקודם ועל הנסיעה המתישה, ועלתה למאזן 2:4 בזכות שישה שחקנים שקלעו מעל 11 נקודות. בראש החבורה עמד קרונוסלב סימון, שהצטיין עם 18 ו-4 אסיסטים ובעיקר עם השלשה שהחזירה את היתרון לאורחים כשנותרו 27 שניות לסיום המשחק והשלימה קאמבק מרשים, אחרי פיגור של 10 נקודות חמש דקות לסיום. די ג'יי סטרוברי בלט בגראן קנאריה עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully