וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאר דרוזן מספר על הטרייד ששלח אותו לספרס: "ישבתי בחניה שעתיים רק כדי לעכל"

הסווינגמן של סן אנטוניו חשף את התחושות הקשות אחרי הטרייד המפתיע מטורונטו: "אתה עובד כל כך הרבה שנים, ואז ברגע מעבירים אותך. אין לך שליטה על כלום"

דמאר דרוזן, סן אנטוניו ספרס. AP
"לקח לי שעתיים לעכל מה קרה". דרוזן/AP

חייו של שחקן NBA יכולים להיות חלומיים ונוצצים, אבל באותו הזמן גם מאוד לא יציבים ורעועים. תשאלו את דמאר דרוזן, הסווינגמן הנהדר של סן אנטוניו ספרס, שבמשך תשע שנים בנה את עצמו כ'פרנצ'ייז פלייר' של המועדון הקנדי, וביום בהיר אחד מצא את עצמו בטקסס, מתחיל הכל מחדש.

"יצאתי מהסרט 'נקודת שוויון 2' בכיכובו של דנזל וושינגטון. הייתי בלוס אנג'לס ולא הבנתי למה הפלאפון שלי לא הפסיק לרטוט במהלך כל הסרט", סיפר דרוזן, "הייתי רעב, אז הלכתי לאכול משהו ואז קיבלתי שיחה והודיעו לי שהייתי חלק מטרייד ואני עובר לספרס". דרוזן מצא את עצמו בהלם מוחלט. "ישבתי בחניה של המסעדת המבורגרים כמעט שעתיים בניסיון לעכל את החדשות, ניסיתי להבין מה לעזאזל קרה".

עוד בנושא
פז חסדאי על הטרייד של דרוזן וקוואי
התגובות הנסערות למעבר של דרוזן לספרס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס. GettyImages
במדי הראפטורס. דרוזן/GettyImages

דרוזן הועבר לספרס, ובמקביל קוואי לאונרד ודני גרין עשו את הדרך ההפוכה, בטרייד שעשה רעש גדול ב-NBA. יש לציין שאולסטארים בקליבר של דרוזן בדרך כלל דואגים להגיע לקבוצות בהן יוכלו להילחם על טבעת. דוראנט הצטרף לקרי, לברון, בוש ו-וויד חברו יחד במיאמי, פול ג'ורג' הלך לאוקלהומה סיטי כדי לשחק יחד עם ווסטברוק - ורק דרוזן המשיך באותו הנתיב תשע שנים, בניסיון להכניס תרבות כדורסל לעיר שלא ראתה יותר מדי הצלחות. "אתה עובד כל כך הרבה שנים", הוא אמר. "ואז פשוט באים וחוטפים לך את כל מה שעשית - אין לך שליטה על שום דבר".

בספרס, דרוזן מצא פנים מוכרות, רודי גיי ששיחק איתו שנתיים בראפטורס. "ידעתי שהוא יצטרך להסתגל למערב, הוא מעולם לא עבר קבוצה וחווית המשחק כאן שונה לחלוטין מאשר זו בקנדה. הוא הראפטורס מבחינתי", אמר גיי, "כלומר היה הראפטורס". דרוזן מצא גם נקודות חיוביות במעבר, במיוחד האפשרות לשחק תחת גרג פופוביץ' מצאה חן בעיניו. "הוא שחקן אדיר, מבחינה התקפית הוא באמת יודע לעשות הכל", פירגן הפופ. "אנחנו לא מפתחים אותו, הוא כבר בשל ורק צריך להבין אותנו כדי להשתלב, ועד עכשיו הוא עושה את זה די בקלות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טבלת NBA לתאריך 13.11.2018. מערכת וואלה! NEWS
טבלת NBA לתאריך 13.11.2018/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully