וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלמוג כהן כבש, ביברס נאתכו פצע את שוער פנאתינייקוס

הקשר שחזר לסגל הנבחרת פתח לראשונה העונה ומצא את הרשת ב-1:1 מול ארמיניה בילפלד. שחקן אולימפיאקוס נתקל בלי כוונה עם ברכו בראשו של דיודיס, שפונה לבית החולים

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלמוג כהן, שחזר לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול גואטמלה וסקוטלנד, כבש היום (ראשון) את שער הבכורה שלו העונה ב-1:1 הביתי של אינגולשטאדט מול ארמיניה בילפלד. הקשר הישראלי, שהתאושש מפציעה ארוכה ושיחק פעמיים כמחליף עד כה, פתח לראשונה ובדקה ה-55 הצטרף להתקפה ובעט בשמאל כדור שטוח שהשוער האורח הדף פנימה. שער ראשון שלו מאז 31 במרץ. כהן הוחלף בדקה ה-65, וחבריו לא הצליחו לשמור על היתרון. פביאן קלוס השווה עבור האורחים בדקה ה-78 והשאיר את אינגולשטאדט במקום האחרון בבונדסליגה השנייה עם שמונה נקודות אחרי 13 מחזורים.

* לביברס נאתכו לא היה ערב פשוט ביוון. מצד אחד, הישראלי פתח בהרכב אולימפיאקוס במשחק הבית הגדול מול פנאתינייקוס, ואף השלים 90 דקות ב-1:1 הדרמטי. מצד שני, נאתכו היה מעורב ברגע הכואב של המשחק ובאחד הרגעים המפחידים של העונה ביוון, כשנתקל שלא בכוונה עם ברכו בראשו של שוער פאו סוקרטיס דיודיס. כל שחקני הקבוצות עמדו סביב השוער הפצוע וקיוו לטוב, בזמן שירד מכר הדשא ופונה לבית החולים בעקבות ההיתקלות הלא נעימה. על כר הדשא, השווה פאפה סיסה בדקה ה-95.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
סיבה לדאגה? תומר חמד שוב נעדר בגלל פציעה במפשעה
73 דקות לליאור רפאלוב בניצחון אנטוורפן: "לא שולל חזרה לישראל"

* מונס דאבור פתח בהרכב זלצבורג ושיחק 89 דקות בניצחון 0:2 על אוסטריה וינה. מנגד, אלון תורג'מן הפצוע שוב לא נכלל בסגל.

* קני סייף שיחק שמונה דקות כמחליף בניצחונה של אנדרלכט 0:2 על האקסית שלו גנט. שחקן אחר שהיה גם הוא בגנט, סוון קומס, כבש בדקות 4 ו-73 לפני שפינה את מקומו לסייף בדקה ה-82. אנדרלכט עם 30 נקודות במקום הרביעי בליגה הבלגית, ארבע פחות מגנק המוליכה.

* אלי בבייב פתח בהרכב סומגאיט, שהובסה 4:1 בידי קשלה בליגה האזרית.

* סלטיק, ללא ניר ביטון הפצוע, סיימה ב-0:0 בחוץ מול ליבינגסטון, אך בכל זאת ניצבת בפסגת הליגה הסקוטית עם 26 נקודות, בזכות הפרש שערים עדיף על פני הארטס השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully