וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

73 דקות לליאור רפאלוב בניצחון אנטוורפן: "לא שולל חזרה לישראל"

הקשר היה שותף ל-0:2 על אוסטנד. בראיון אמר: "עוד לא יודע אם ארצה להישאר בקבוצה. עברתי בברוז' את התקופה הקשה בקריירה"

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. GettyImages
התגבר על תקופה קשה. רפאלוב/GettyImages

אחרי תקופה לא טובה מבחינה מקצועית, ליאור רפאלוב המציא את עצמו מחדש באנטוורפן. הקשר בן ה-32 סיים בקיץ האחרון קדנציה בת שבע שנים בקלאב ברוז', עבר לאנטוורפן הקטנה יותר על הנייר, ומאז פורח. הוא הספיק לכבוש ארבעה שערי ליגה ונחשב לאחד האחראים העיקריים לעונה הטובה של קבוצתו (מדורגת במקום השלישי, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה גנק). הערב הוא שיחק 73 דקות עד שהוחלף בניצחון 0:2 על אוסטנד.

עוד לפני המשחק, התראיין רפאלוב באריכות למגזין בלגי והתייחס בין היתר לאפשרות שיאריך חוזה באנטוורפן (חוזהו מסתיים בסוף העונה). "אני עוד לא יודע מה יקרה. אני מניח שאפגש עם אנטוורפן כדי לראות מה מציעים לי, אבל אני גם לא שולל על הסף חזרה לישראל בסוף העונה", אמר.

רפאלוב התייחס לספסול המתמשך בברוז' לפני העזיבה ואמר בנוגע למאמן איבן לקו ש"הוא מאמן טוב, אבל ברור שלא הייתה לנו שפה משותפת. לא נוצר בינינו קליק. הוא לא חשב שאני מספיק טוב, ואני חייב להודות שלשבת על הספסל או ביציע כל כך הרבה זמן - זאת הייתה התקופה הכי קשה בקריירה שלי. זה הזכיר לי את הימים שרק עליתי מהנוער של מכבי חיפה. למזלי עברתי את זה ויצאתי מחוזק בזכות הנוכחות של אשתי ושל הילדים, אבל זאת הייתה תקופה קשה מאוד".

רפאלוב אף הודה שהיה קרוב מאוד למעבר לסטנדרד ליאז'. "הכל כבר היה מסוכם, אבל ברגע האחרון זה התפוצץ. בדיעבד אני שמח שזה קרה", אמר.

עוד בנושא

במחזור האחרון: ליאור רפאלוב כבש בפנדל ב-0:2 של אנטוורפן
עדיין אחד השגרירים הכי טובים שלנו: רפאלוב בדירוג הליגיונרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully