וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב כבש בפנדל, אנטוורפן ניצחה 0:2 בליאז'

הקשר חגג מול הקבוצה שבחרה לא לצרפו בקיץ ואנטוורפן התבססה במקום השלישי. ניצחון דרמטי לדאבור, נאתכו שותף כמחליף וניצח

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ליאור רפאלוב כבש היום (ראשון) את שער הליגה הרביעי שלו במדי אנטוורפן וביסס את מעמדה של קבוצתו במקום השלישי בבלגיה אחרי 0:2 בחוץ על סטנדרד ליאז'. הקשר הישראלי הקפיץ כדור לדיומרסי אמבוקני שנדחף ברחבה בדקה ה-45, ובעצמו לקח אחריות מהנקודה הלבנה והכניע את גיירמו אוצ'ואה, ולמעשה כבש מול הקבוצה שבחרה לא לצרף אותו בקיץ מקלאב ברוז'. רפאלוב ספג צהוב בדקה ה-78 והוחלף בדקה ה-81, כשמחליפו דידייה זה חתם בתוספת הזמן. אנטוורפן עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ורק שש נקודות מגנק המוליכה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ערן זהבי כבש, גוואנגז'ו ר.פ. ניצחה 0:2 והתקרבה להישארות בליגה

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. GettyImages
ליאז' מצטערת? ליאור רפאלוב/GettyImages

* מונס דאבור שיחק 82 דקות בהרכב רד בול זלצבורג, אך הפעם לא כבש ב-1:2 הדרמטי האלופה האוסטרית בבית מול מאטרסבורג. החלוץ הישראלי יצא ביתרון של 0:1 ומתוך מחשבה של מאמנו מרקו רוזה על המשחק בליגה האירופית מול רוזנבורג ביום חמישי, אבל בדקה ה-87 השיגה האורחת את השוויון. זלצבורג לא רצתה תיקו שלישי רצוף, אחרי פתיחת עונה שכללה 10 ניצחונות ברצף, ומי שמנע זאת היה האנס וולף שהכריע בדקה ה-92.

* ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-59 והיה שותף לניצחון החוץ של אולימפיאקוס 0:1 על אריס סלוניקי. אחמד חסן המצרי הכריע בדקה ה-67 והקבוצה עלתה למקום השלישי, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה פאוק סלוניקי.

* קני סייף נכנס כמחליף בדקה ה-86 והיה שותף ל-1:2 של אנדרלכט על בוורן בחוץ. אנדרלכט התקדמה למקום הרביעי בבלגיה, מרחק נקודה מאנטוורפן של רפאלוב ושבע מהפסגה.

* עומרי בן הרוש נכנס בתוספת הזמן וסייע ללוקרן לשמור על ה-0:2 הביתי מול אופן. לוקרן עם ניצחון שני העונה ובמקום ה-14 מתוך 16 קבוצות בליגה הבלגית.

* אוסטריה וינה, ללא אלון תורג'מן הפצוע, דווקא ספגה בדקה ה-92 והפסידה 3:2 בבית לוולפסבורגר. היא ירדה למקום השישי בליגה האוסטרית עם 18 נקודות מ-13 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully