וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: סיבה לדאגה? תומר חמד שוב נעדר בגלל פציעה במפשעה

10 ימים לפני המשחק הקריטי מול סקוטלנד, החלוץ לא נכלל בסגל ק.פ.ר, שניצחה 2:3 את ברנטפורד. הפסדים לקליימן וגורדנה

תומר חמד נעדר הערב (שבת) שוב ממשחקה של ק.פ.ר בגלל הפציעה במפשעה, ממנה הוא מתקשה להתאושש בתקופה האחרונה. החלוץ נכלל בסגל נבחרת ישראל לקראת משחק הידידות מול גואטמלה וכמובן לקראת המשחק המכריע מול סקוטלנד במסגרת ליגת האומות, שנמצא מרחק 10 ימים מאיתנו. האם לאנדי הרצוג יש סיבות להיות מודאג?

ק.פ.ר, שהפסידה 1:0 לבלקבורן ללא חמד בשבת שעברה, הצליחה הפעם לבצע מהפך מול ברנטפורד ולהשיג 2:3 ביתי. מאסימו לואונגו (50), ג'ואל לינץ' (58) ונאקי וולס (60) ביצעו בליץ אחרי שהאורחת הובילה וכעת הקבוצה של סטיב מקלארן במקום התשיעי, רק נקודה פחות מהמקומות המוליכים לפלייאוף על העלייה לפרמיירליג.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
73 דקות לליאור רפאלוב בניצחון אנטוורפן: "לא שולל חזרה לישראל"
משאיר טעם של עוד: בירם כיאל השתלט על פסגת דירוג הליגיונרים

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הנבחרת מחכה לו. תומר חמד/ברני ארדוב

* עומרי בן הרוש שיחק 28 דקות כמחליף בהפסד של לוקרן 2:0 בחוץ לזולטה וארחם. המארחת הכריעה את המשחק עם צמד של ניל דה פאו בדקות 87 ו-90, קבוצתו של בן הרוש במקום הלפני אחרון בליגה הבלגית עם 10 נקודות ב-15 מחזורים.

* בוריס קליימן פתח בשערה של פראלימני, שהובסה 3:0 באצטדיון GSP בניקוסיה על ידי אפואל האלופה. קבוצתו של השוער הישראלי נמצאת במקום התשיעי עם שבע נקודות אחרי תשעה מחזורים בליגה הקפריסאית.

* רועי גורדנה נכנס כמחליף בדקה ה-55 ולא הצליח למנוע מסלאבן בלופו הפסד ביתי 2:0 לאוסייק במחזור ה-14 בליגה הקרואטית. סלאבן עם 13 נקודות במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully