וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקות בוז צורמות להייוורד ביוטה, אינגלס השווה שיא קריירה

כוכב הג'אז לשעבר היה במרכז העניינים בהפסד בוסטון בסולט לייק סיטי: "לא הופתעתי, האמת היא שציפיתי לזה". 27 נקודות לאוסטרלי

שחקן בוסטון סלטיקס גורדון הייוורד. AP
לא הופתע משריקות הבוז. גורדון הייוורד/AP

גורדון הייוורד חזר הלילה (בין שישי לשבת) לראשונה לסולט לייק סיטי כדי לפגוש עם קבוצתו בוסטון את קבוצתו לשעבר, יוטה ג'אז. הוא התקבל, כמצופה, בשריקות בוז צורמות מצד הקהל המקומי, שחגג בסיום עם ניצחון 115:123 על הסלטיקס. הייוורד עצמו לא התרגש יותר מדי מהתנהגות הקהל ואף סיפר לתקשורת אחרי המשחק שלכך הוא ציפה.

הכוכב של בוסטון, שסיים את המשחק עם 13 נקודות ו-7 אסיסטים אמר: "כיף לחזור לכאן, כיף לראות את האנשים שהכרתי ואהבתי כל כך הרבה שנים. את הצוות, חלק מהשחקנים. כבר ברגע שנכנסתי הרגשתי טוב מאוד, רק חבל שלא הצלחנו לנצח. הבוז מהקהל? זה לא הפתיע אותי בכלל, האמת היא שציפיתי לזה. זה חלק מהמשחק. הם שרקו לי בוז גם בחימום, זה היה משעשע. זה לא הפריע לי או הדאיג אותי, ידעתי שזה יקרה ואני מאחל לג'אז בהצלחה".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
אמביד להט בניצחון פילדלפיה על שארלוט, ברוקלין ניצחה בדנבר
מועמדת לאליפות? מילווקי שלחה מסר לליגה

שחקן בוסטון סלטיקס גורדון הייוורד עם שחקן יוטה ג'אז גו אינגלס. AP
הרס להייוורד את החזרה לסולט לייק סיטי. ג'ו אינגלס/AP

בצד השני מי שלהט היה אקס מכבי תל אביב ג'ו אינגלס, שהשווה את שיא הקריירה שלו עם 27 נקודות. האוסטרלי בן ה-31 אמר בסיום: "הרגשתי טוב מאוד היום אחרי שהתקשתי במשחקים האחרונים. אני נכנס לקצב. טוב להשיג ניצחון בבית מול הקהל שלנו. הדבר הכי טוב בקבוצה שלנו השנה הוא שבכל משחק מישהו אחר יכול לקחת אחריות ולהוביל. היום זה היה אני, ובמשחק אחר זה יהיה מישהו אחר. זה היה ניצחון חשוב ואני מקווה שנשתמש בו על מנת להשתפר בהמשך".

עוד באותו נושא

אמביד להט בניצחון פילדלפיה על שארלוט, ברוקלין ניצחה בדנבר

לכתבה המלאה

האוהדים התכוננו היטב למפגש המחודש עם הכוכב לשעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully