וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדת לאליפות? מילווקי שלחה מסר לליגה, סטף קרי יעבור MRI

אחרי שפירקו את האלופה במבצרה, בבאקס כבר חושבים על הפלייאוף. כוכב גולדן סטייט יעבור צילום, וגם: מופע האימים של יוסטון

סטפן קרי גולדן סטייט. GettyImages
לא משחק שירצה לזכור. סטף קרי/GettyImages

ארבעה משחקים בלבד נערכו אמש (חמישי) ב-NBA, אבל איזה משחקים. בוסטון חזרה מבור גדול לניצחון בפיניקס ואוקלהומה סיטי פירקה את יוסטון למרות ששיחקה בלי ווסטברוק והשיגה ניצחון שביעי ברציפות. אולם, עם כל הכבוד ל-OKC ובוסטון, את ההצגה גנבה מילווקי עם ניצחון ענק, 134:111 בחוץ על גולדן סטייט האלופה במשחק שבו סטף קרי מתח את המפשעה ברבע השלישי ולא חזר.

בגולדן סטייט התרגשו פחות מהתבוסה הביתית מאשר מהפציעה של קרי, שיעבור בהמשך היום צילום MRI כדי לבדוק האם מדובר במתיחה קלה בלבד או שמא קרע שייאלץ להשבית את הכוכב לתקופה ארוכה יותר. קרי עצמו אמר לאחר המשחק: "אני לא עצבני. אם זה היה קרסול, הייתי יכול להגיד שאהיה בחוץ 4 עד 12 ימים. אבל נראה מחר. לא נפצעתי באיזור הזה לפני כן". זה לא שקרי היה טוב עד הפציעה. הגארד שעד כה נהנה פתיחת עונה נהדרת ומוביל את הליגה בנקודות, קלע רק 5 מתוך 14 הזריקות שלקח ולא קלע אפילו שלשה אחת (0 מ-4) לראשונה מאז פברואר 2017.

ומה היה לשחקני מילווקי להגיד? מלקולם ברוגדון לא התבייש והצהיר: "אני חושב שזה שולח מסר ברחבי הליגה. ניצלנו את המומנטום שלנו במחצית השנייה. הצבנו מאץ' אפ קשה לגולדן סטייט עם האתלטיות שלנו. אני חושב שאנחנו מפתיעים הרבה אנשים".

כרמלו אנתוני אוקלהומה סיטי. GettyImages
בדרך להתרסקות עם עוד קבוצה? כרמלו אנתוני נחסם/GettyImages

עוד קבוצה שחטפה מפלה קשה הלילה היא יוסטון, שקיבלה משחק בהזמנה מול אוקלהומה סיטי נטולת ראסל ווסטברוק, אבל איכזבה בגדול והובסה 98:80 במשחק התקפה איום שלה. הרוקטס החתימו בקיץ את כרמלו אנתוני בתקווה שהאולסטאר לשעבר יעזור להם לעשות עוד צעד קדימה, אבל זה רשם הלילה עוד מופע אימים עם 1 מ-11 מהשדה ו-0 אסיסטים כשגם הסל היחיד שלו הגיע אחרי חסימה לא חוקית.

מלו עצמו לא נשמע מודאג ואמר לאחר המשחק: "החמצתי כמה זריקות עם מבט טוב לסל. כקבוצה, לא לקחנו זריקות טובות. זה היה משחק חלש מאוד שלנו. האנרגיה שלנו, הרוח שלנו היתה קצת כבויה ולא הצלחנו להיכנס למומנטום".

מייק ד'אנטוני מאמן הקבוצה לא ניסה להתייפייף והודה: ההתקפה שלנו פשוט אנמית. זה היה ממש רע. אני לא יודע אם פשוט שקענו בגלל שלא האמנו במה שאנחנו עושים. אנחנו צריכים למצוא תשובות. זה לא משהו שאנחנו יכולים להגיד שנפתור מחר. לא, אנחנו צריכים לעבוד ולהבין מה אנחנו צריכים לעשות, אבל ההתקפה שלנו כרגע לא טובה בלשון המעטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully