וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה של שחקני מכבי תל אביב: המתנה לזימון לסגל הנבחרת או חופשה בחו"ל

8.11.2018 / 14:12

מיכה, אצילי ושכטר, קיבלו הודעה שהם ברשימת המתנה לסגל הנבחרת, אך במקביל איביץ' הודיע על יציאה לחופשה בת שבוע ימים לאחר המפגש מול עירוני ק"ש, במהלכה יוכלו גם לנסוע לחו"ל

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול גל אראל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ברשימת ההמתנה. דור מיכה/אדריאן הרבשטיין

סגל הנבחרת שזומן לקראת המשחקים מול גוואטמלה וסקוטלנד מונה בניגוד לפגרת הנבחרות הקודמת, פחות שחקנים של מכבי תל אביב. ההחלטה הזו של אנדי הרצוג ווילי רוטנשטיינר שהגיעה על רקע מקצועי בלבד, איכזבה אמנם את השחקנים שלא זומנו לסגל, אולם אלה יוכלו להתנחם בכך שמאמן הקבוצה ולאדן איביץ' הודיע להם כי החל מיום שני בבוקר, למחרת המשחק הקרוב מול עירוני קרית שמונה, הם ייצאו לחופשה של לא פחות משבוע ימים, אותה יוכלו לנצל כאוות נפשם, ואף לנסוע לחופשה בחו"ל.

כזכור, מיד אחרי פגרת הנבחרת, תחל פגרת שזרוע מגרשי הכדורגל, כך שהקבוצות יחזרו לשחק רק בעוד למעלה משלושה שבועות. שחקנים כמו דור מיכה, איתי שכטר ועומר אצילי, שקיוו להיות בסגל למשחקים מול גוואטלה וסוקטלנד, יוכלו לנצל כעת את שבוע החופש לנופש פרטי, אך יחד עם זאת נמסר להם כי הם נמצאים ברשימת המתנה של הנבחרת, ואם הם יצטרכו להגיע ולהחליף שחקן סגל שנפצע - מצפים מהם לעשות זאת.

עוד בנושא
ניר קלינגר: "אנחנו צריכים להפוך את טדי למקום שסיוט לשחק בו"
מכבי חיפה: כל הסיבות לבחירה של יעקב שחר באלי גוטמן

שחקני מכבי תל אביב איתי שכטר, עומר אצילי. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יישארו בארץ? שכטר ואצילי/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מדובר בהנחיה של הצוות האוסטרי, שהחליט על רשימת המתנה המורכבת מעשרה שחקנים, לקראת המשחק החשוב בליגת האומות. העובדה כי שלושת שחקני מכבי תל אביב הוכנסו לרשימת ההמתנה מייצרת עבורם דילמה, מאחר שמצד אחד לא מחייבים אותם להישאר בארץ ולוותר על חופשה, אך מצד שני מצפים מהם להיות זמינים להקפצה לסגל הנבחרת מייד שייקראו לכך.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר: "נבחרת זה כמו מילואים, וכאשר יש צו 8 מצפים ממך להיות זמין להקפצה. אף אחד לא יכעס אם ייקח זמן לשחקן להגיע, אולם מי שנמצא ברשימת ההמתנה, חייב לדעת שאם יקראו לו - הוא צריך לבוא". אותו גורם הוסיף: "כבר היו מקרים בעבר בהם שחקנים ירדו מכבש המטוס מאחר והוקפצו לסגל הנבחרת על מנת להחליף שחקן שנפצע".

יש לציין, רשימת ההמתנה הוכנה גם בשל העובדה שישנו עוד מחזור ליגה בארץ ובחו"ל טרם משחקי הנבחרת, והשחקנים שנמצאים כעת בסגל עלולים להיפצע במשחק הקרוב, ואז שחקני רשימת ההמתנה יזומנו כדי לתפוס את מקומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully