וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי חזרה מפיגור וניצחה 1:2 בגנואה תחת גשם כבד

הפרטנופיי התעלו והפכו את התוצאה אחרי שהמשחק הופסק לדקות ארוכות בעקבות הגשם השוטף. ז'רביניו קטע רצף של שלושה משחקים ללא שער עבור פארמה, שהשיגה ניצחון מפתיע 1:2 נגד טורינו. פרוזינונה חילצה 1:1 מפיורנטינה בשישי

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית החל כבר אמש (שישי) עם ה-1:1 בין פיורנטינה לפרוזינונה.נאפולי גברה על גנואה 1:2 במשחק שהופסק לדקות ארוכות בשל גשם כבד. פארמה הפתיעה עם 1:2 בטורינו וספאל איבדה יתרון כפול ב-2:2 מול קליארי.

עוד בנושא
בצרפת טוענים: ארסן ונגר יחליף את ג'נארו גאטוזו במילאן
כריסטיאן ויירי תוקף את חלוצי ההווה: "אכפת להם רק מאינסטגרם"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מרקו בנאסי, פיורנטינה חוגג. AP
כבש, חגג, ונעקץ. בנאסי/AP

פרוזינונה - פיורנטינה 1:1

חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, ארבע תוצאות תיקו ברציפות, וספיגה בדקה ה-89: הוויולה ממשיכים לאכזב, ולא מצליחים לגבור אפילו על הקבוצה שמדורגת לפני אחרונה בטבלה. מרקו בנאסי העלה את הביתיים ליתרון בדקה ה-47, אולם אז פיורנטינה קפאה, ואנדראה פינאמונטי גרם לה לשלם בצורה הכי כואבת שיש, עם ספיגה בדקה ה-89.

עוד באותו נושא

איטליה: בדקה ה-97 רומאניולי העניק למילאן ניצחון 0:1 על אודינזה

לכתבה המלאה
דריס מרטנס שחקן נאפולי. רויטרס
תנאים לא קלים לכדורגל. דריס מרטנס/רויטרס

גנואה - נאפולי 2:1

תחת גשם שוטף ובמגרש ספוג מים לחלוטין, נאפולי הצליחה להתעלות ולחזור מפיגור לניצחון 1:2 על גנואה. המשחק הופסק בדקה ה-60 והשחקנים ירדו מכר הדשא, בשל הגשם הכבד, עד שצוות השיפוט החליט כי ניתן לחדש את ההתמודדות. גנואה הייתה הראשונה לעלות ליתרון אחרי נגיחה של כריסטיאן קוואמה מבישול של רומולו (20). נאפולי, שמרבה להחזיק בכדור ולהשתמש במסירות קצרות, התקשתה על המשטח הרטוב ולא הצליחה לפתח את המשחק הרגיל שלה. דקתיים לאחר ההפסקה המאולצת, פביאן רואיז המחליף קיבל כדור עם העקב מדריס מרטנס בתוך הרחבה, ובנגיעה שלח בסיבוב לפינה הרחוקה ופנימה (62). הגשם המשיך להכות בשחקנים, וכר הדשא הלך ונהיה ביצתי יותר ויותר. החבורה של קרלו אנצ'לוטי לא רצתה לאבד נקודות ולחצה את הרוסובלו, ובסוף באו על שכרם. כדור חופשי מצד שמאל הגיע לרחבת החמש, דוידה ביראסקי שם את הרגל במטרה להרחיק אך בטעות דחק לשערו הוא והעניק לנאפולי שלוש נקודות חשובות במשחק מאתגר במיוחד.

שחקני פארמה חוגגים. GettyImages
עצרו את הריצה של טורינו. שחקני פארמה/GettyImages

טורינו - פארמה 2:1

אחרי שלושה משחקים ללא שער, פארמה חזרה לכבוש דווקא מול טורינו, שהגיעה אחרי שישה משחקים ללא הפסד. ז'רביניו ורוברטו אינגלזה פתחו יחד אחרי תקופה ארוכה, ושניהם גם כבשו: הקיצוני מחוף השנהב עשה את זה במבצע אישי בדקה התשיעית והחלוץ בנגיעה בדקה ה-25. דניאלה באזלי צימק עם טיל מקצה הרחבה בדקה ה-37.

ספאל - קליארי 2:2
לספאל: אנדראה פטאניה (3), מירקו אנטנוצ'י (71). לקליארי: לאונרדו פאבולטי (73), ארתור יוניצה (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully