וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בדקה ה-97 רומאניולי העניק למילאן ניצחון 0:1 על אודינזה

הרוסונרי היו בדרך ל-0:0 בפריולי, עד שהבלם הגיח שוב וכבש שער ניצחון שני ברציפות. לאציו דרסה את ספאל 1:4, גם טורינו חגגה עם 1:4 על סמפדוריה

אלסיו רומאניולי שחקן מילאן חוגג. GettyImages
ווינר. אלסיו רומאניולי שוב עושה את זה/GettyImages

המחזור ה-11 בסרייה A האיטלקית ננעל היום (ראשון) ומסתבר שקבוצות הצמרת נמצאות במצב רוח של הבקעות. אחרי החמישיות של נאפולי ואינטר בסוף השבוע, הגיע תורה של לאציו לכבוש רביעייה. מילאן שוב ניצחה בתוך תוספת הזמן, פעם נוספת בזכות שער של אלסיו רומאניולי, 0:1 בחוץ מול אודינזה. ניצחונות גם לטורינו ואטאלנטה שמתקדמות במעלה הטבלה.

seperator
גונסאלו היגואין שחקן מילאן פצוע. GettyImages
פציעה מדאיגה. גונסאלו היגואין/GettyImages

אודינזה - מילאן 1:0

האם המזל של מילאן משתנה? משחק שני ברציפות שהרוסונרי מנצחים בתוך תוספת הזמן, ושוב הכובש הוא הקפטן אלסיו רומאניולי. החבורה של ג'נארו גאטוזו פגשה את אודינזה מהמקום ה-16 בפריולי במטרה להמשיך את רצף שני הניצחונות שהשיגה על הקבוצות מגנואה. ההתחלה לא בישרה טובות. כבר בדקה ה-35, גאטוזו נאלץ להחליף את החלוץ המוביל שלו, גונסאלו היגואין, שכעת נמצא בספק למשחק הליגה האירופית מול ריאל בטיס אך בעיקר למשחק מול האקסית בשבת הקרובה, יובנטוס. המשחק היה בדרך להסתיים ב-0:0 משמים, אך אז כאמור הופיע הבלם רומאניולי שבעט בעוצמה מתוך הרחבה היישר לחיבורים של חואן מוסו, כדי להחזיר את מילאן למקום הרביעי בטבלה, על חשבון לאציו, לא לפני כמה רגעים של דפיקות לב בחסות ה-VAR. על הדרך, מילאן גם שמה סוף לרצף שלילי של 16 משחקי ליגה רצופים בהם ספגה לפחות שער אחד, שלא חוותה כמוהו מאז 1946/47(!). בראם נאוטינק הורחק באודינזה בדקה ה-95.

שחקן לאציו, צ'ירו אימובילה. GettyImages
אוהב לשחק נגד ספאל. צ'ירו אימובילה/GettyImages

לאציו - ספאל 1:4

ניצחון קליל לחבורה של סימונה אינזגי. צ'ירו אימובילה שבינואר האחרון כבש רביעייה נגד אותה ספאל (ניצחון 2:5), הסתפק הפעם בצמד בדקות 26 ו-35 והעלה את מאזנו ל-8 שערי ליגה. שני איבודים של אברטון לואיז האורח סייעו לדנילו קטאלדי (59) ומרקו פארולו (70) להפציץ שני שערים נוספים. מירקו אנטנוצ'י, שבעצמו כבש שער שוויון באותו משחק בינואר, עשה זאת גם הפעם (28). בסיום ניצחון ללאציו וגם לסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' בדרבי הפרטי נגד אחיו הקטן וניה - שמשמש כשוער ספאל.

שחקני טורינו חוגגים. GettyImages
ההתקדמות נמשכת. שחקני טורינו חוגגים/GettyImages

סמפדוריה - טורינו 4:1

עד לשבוע שעבר התגאתה סמפדוריה בהגנה הטובה בליגה, עם ארבעה שערי חובה בתשעה מחזורים. אבל במחזור הקודם ספגה שלישייה, והפעם חטפה רביעייה בבית מטורינו, שסופרת כבר שישה משחקים ללא הפסד והתקדמה למקום השישי. אנדראה בלוטי כיכב עם נגיחה בדקה ה-12, פנדל בדקה ה-43 ובישול לארמנדו איצו בדקה ה-78, כשבתווך גם יאגו פאלקה הספרדי כבש בדקה ה-56. פאביו קוואליארלה רק צימק עם ריבאונד אחרי שסלבטורה סיריגו עצר לו פנדל (65).

משחקים נוספים

בולוניה - אטאלנטה 2:1
לבולוניה: איברהימה אמבאיי (3). לאטאלנטה: ג'אנלוקה מאנצ'יני (57), דובאן ספאטה (70)

קייבו - ססואולו 2:0
לססואולו: פדריקו די פרנצ'סקו (42), עמנואלה ג'אקריני (עצמי, 94)

פארמה - פרוזינונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully