וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד השרוף של בוקה ג'וניורס, שינסה להכניע אותה עם ריבר פלייט

לוקאס פראטו גדל ביציעי הבומבונרה ("הייתי פנאט") ושיחק בבוקה. כעת הוא מסביר מדוע יחגוג אם יכבוש נגדה בגמר גביע ליברטדורס

עריכת וידאו: מתן חדד

לפני 15-20 שנה לוקאס פראטו בוודאי לא האמין שיום יבוא והוא יעשה הכל כדי שבוקה ג'וניורס תפסיד. אבל ביום שבת החלוץ הארגנטינאי בן ה-30 יפתח (כנראה) בהרכב של ריבר פלייט וינסה להכניע את הקבוצה אותה אהד כילד.

ביום שבת (22:00) בוקה ג'וניורס תארח את ריבר פלייט למשחק הראשון מבין שניים בגמר גביע ליברטדורס. פראטו הצטרף למיז'יונרוס בתחילת 2018 תמורת 11.5 מיליון יורו שעשו דרכם לסאו פאולו הברזילאית. בינתיים הוא לא פורע שטרות, אבל הוא ישמח לעשות את זה נגד הקבוצה בה התחיל את הקריירה.

פראטו גדל בלה פלאטה, בשנות ה-90 הגדולות של בוקה ג'וניורס. "גדלתי כאוהד שרוף, הייתי נוסע עם דוד שלי לבואנוס איירס, למשחקים בבומבונרה. וכשלא היינו הולכים, לא הייתי מפספס אף משחק בטלוויזיה", הוא סיפר לפני כמה חודשים.

עוד בנושא:

אוהדי זניט מאשימים: פארדס קיבל אדום כדי לצפות בסופרקלאסיקו
היסטוריה בדרום אמריקה: בוקה ג'וניורס וריבר פלייט ייפגשו בגמר הליברטדורס
בדקה ה-95, בחסות ה-VAR: ריבר פלייט עלתה לגמר הליברטדורס

חלוץ ריבר פלייט, לוקאס פראטו. AP
"היום החולצה של ולס יותר חשובה לי". פראטו/AP

בצעירותו פראטו העריץ את מרטין פאלרמו שבעצמו נולד בלה פלאטה ואחיו של החלוץ האגדי, גבריאל פאלרמו, המליץ למחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס להזמין אותו למבחנים כשהוא היה בן 17. הוא עבר אותם בהצלחה והיה על גג העולם. "אני זוכר שהיינו צופים במשחקי סופר קלאסיקו וצורחים בכל שער של בוקה", סיפר אוסקר טרחו ששיחק איתו והיום לובש את מדי ראיו וייקאנו.

פראטו השתייך לבוקה עד גיל 23, אבל בקושי קיבל הזדמנויות ואת תחילת הקריירה בילה בעיקר בהשאלות. את הפריצה הגדולה עשה דווקא במדי ולס סרספילד בשנים 2012-2014. בהמשך עבר לברזיל, קרע רשתות, הוזמן לנבחרת ארגנטינה ובינואר האחרון חזר לבואנוס איירס. הפעם לריבר.

לפני כמה חודשים התראיין לתקשורת המקומית והסביר: "אני לא פנאט כמו פעם. שותפתי בבוקה ג'וניורס בשני משחקים לכמה דקות, אף אחד לא זוכר אותי שם. ולס סרספילד היא זו שנתנה לי את ההזדמנות והיום החולצה שלה יותר חשובה לי. ולס היא הקבוצה היחידה שאם אכבוש נגדה, לא אחגוג". וכמה שהוא רוצה לחגוג ביום שבת.

עוד באותו נושא

טירוף בוקה-ריבר: המחירים בשוק השחור משתוללים, הנשיאים מנסים להרגיע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully