וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי זניט מאשימים: פארדס קיבל אדום כדי לצפות בסופרקלאסיקו

הקשר יחמיץ את המשחק מול צסק"א, כשלטענת האוהדים הורחק בכוונה כדי לראות את בוקה ג'וניורס בגמר הליברטדורס מול ריבר פלייט. בארגנטינה אמר: "אף אחד לא ימנע ממני לראות את בוקה"

לאנדרו פארדס שחקן זניט סנט פטרסבורג. GettyImages
הבהיר כי יהיה ביציעי בומבונרה. לאנדרו פארדס/GettyImages

לאנדרו פארדס, קשרה הארגנטינאי של זניט סנט פטרסבורג, נמצא בעיצומה של סערה ברוסיה. השחקן בן ה-24 ספג כרטיס אדום במשחק הליגה בו ניצחה קבוצתו 0:1 את אחמט גרוזני ביום ראשון, עם צהוב בדקה ה-69 ועוד אחד מיותר לגמרי בדקה ה-83, כשאוהדי הקבוצה משוכנעים כי עשה את זה בכוונה כדי להחמיץ את המשחק מול צסק"א מוסקבה ביום ראשון.

ומדוע פארדס "צריך" להיעדר מהמשחק הקרוב? כי ביום שבת מתקיים המשחק הראשון מבין שניים בגמר גביע ליברטדורס בין בוקה ג'וניורס, קבוצת נעוריו של פארדס, לבין היריבה המושבעת ריבר פלייט. בזכות ההרחקה, פארדס יוכל לטוס הביתה כדי לצפות במשחק בבומבונרה.

אוהדי זניט חיברו את הנקודות ותקפו את השחקן ברשתות החברתיות. פארדס לא הגיב וכמובן אין כל הוכחה להאשמות נגדו, אבל לא ברור האם אכן יגיע לבואנוס איירס בשבת.

בארגנטינה טוענים כי פארדס אמר שקיבל אישור מקבוצתו כמה ימים לפני כן כדי לטוס חזרה הביתה. "אף אחד לא ימנע ממני לראות את בוקה", אמר ל-TYC ספורטס והבהיר כי יהיה ביציע בסוף השבוע.

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully