וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי קיבל את טבעת האליפות מגולדן סטייט

רגע לפני פתיחת המשחק של ממפיס מול הווריירס, טקס נערך באורקל ארינה לכבוד הישראלי הפצוע, שנחתך לפני תחילת הפלייאוף שעבר. כספי: "נרגש מאוד". סטיב קר: "שמח שהוא מקבל את ההכרה"

עומרי כספי ממפיס גולדן סטייט NBA טבעת אליפות. AP
איזה רגע מרגש. כספי עם בוב מאיירס/AP

עומרי כספי נמצא בעיצומה של תקופה לא פשוטה, עם פציעות שהקשו עליו לשחק במשחקים האחרונים. עם זאת, הבוקר (שלישי) זכה הישראלי הראשון ב-NBA לכבוד גדול, כאשר לפני המפגש עם קבוצתו הקודמת גולדן סטייט קיבל מהג'נרל מנג'ר בוב מאיירס את טבעת האליפות מאנשי הווריירס - זכר לחצי העונה שבילה בשורות החבורה של סטיב קר ממנה נחתך בחודש אפריל. לאחר מכן, נאלץ לצפות על בגדים אזרחיים בנעשה במשחק עצמו, בשל הפציעה בברך ממנה הוא סובל.

הקהל באורקל ארינה הגיב בתשואות חמות ובסטדינג אוביישן לישראלי, כשסרטון ובו המהלכים הגדולים שלו מהעונה שעברה הוקרן על המסכים. "אני נרגש מאוד ואסיר תודה", אמר כספי מספר דקות לפני כן. "זה מהלך יפה מאוד מצד הווריירס, כולם יודעים כמה אסיר תודה אני".

עוד בנושא:

48 נקודות לג'מאל מורי בניצחון דנבר על בוסטון, טורונטו ניצחה ביוטה
הבדיחה על חשבונם: מחול השדים סביב לוק וולטון ולוס אנג'לס לייקרס

במסיבת העיתונאים שלפני המשחק, התייחס לכך גם מאמנו לשעבר סטיב קר: "אני שמח שהוא כאן הלילה ושהוא יזכה לכבוד לפני הקהל שלנו. הנסיבות בשנה שעברה היו מאוד קשות, זה חלק מה-NBA, אבל הוא היה מקצוען גדול ושיחק טוב מאוד עבורנו בעונה הסדירה, כשהיה בריא. אני שמח שהוא מקבל את ההכרה ויהיה כיף לפגוש אותו".

סטיב קר מדבר על עומרי כספי

קווין דוראנט לאחר האימון המסכם של הווריירס: "אהבנו שעומרי כאן, כי הוא תמיד עזר לקבוצה שנכנס למשחק, חסימה, חטיפה, אסיסט. תמיד יש לו מהלכים מפתיעים. אני נרגש שהוא מקבל הזדמנות לקבל את טבעת האליפות, היו לנו הרבה זכרונות נהדרים ביחד איתו ויהיה כיף לראות אותו". על ה"שאמגוד" שביצע כספי אמש אמר KD: "זה היה אכזרי, אם הוא ינסה את החרא הזה הלילה, נחטוף לו".

המשחק הבוקר היה הראשון של כספי באורקל ארנה מאז ששוחרר מהווריירס רגע לפני הפלייאוף בעונה שעברה, שחרור שהותיר אותו כשחקן הפעיל בעל מספר המשחקים הרב ביותר ב-NBA מבלי לרשום אף הופעה במשחק פלייאוף (558 כרגע), אבל גולדן סטייט בחרה בכל זאת להעניק לו טבעת אליפות, כשם שנהוג בליגה הטובה בעולם. לשם השוואה, גם דיוויד בלאט קיבל טבעת אליפות מקליבלנד ב-2016, אף שפוטר מהקאבס באמצע העונה ההיא.

עוד באותו נושא

ראסל ווסטברוק שוב נפצע, בבוסטון כועסים על ההתנהגות של ג'מאל מורי

לכתבה המלאה

צפו בדוראנט מדבר על כספי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully