וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק שוב נפצע, בבוסטון כועסים על ההתנהגות של ג'מאל מורי

כוכב OKC נפל על הקרסול, לא ברור כמה זה ייעדר. אירווינג העניש את הגארד של דנבר, הווריירס מתמוגגים מהחסימה של קרי

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
נקווה לחדשות טובות. ווסטברוק/AP

בדיוק כשסוף סוף התחילה להיכנס לקצב, איבדה הלילה (בין שני לשלישי) אוקלהומה סיטי את כוכבה הגדול ראסל ווסטברוק, שנחת לא טוב על הקרסול במהלך הניצחון על ניו אורלינס, דידה לחדר ההלבשה ועבר צילומים. בהמשך היום תתברר חומרת הפציעה, אולם בת'אנדר חוששים שמא הרכז ייאלץ להיעדר מספר שבועות.

"ראס בדרך כלל לא מראה שכואב לו, אז כנראה שזה היה רציני", אמר פול ג'ורג'. "אני רק קיוויתי שזה לא הברך, כי הוא החזיק את הברך. זה מצער מאוד, אבל טוב שזה רק נקע בקרסול כנראה ולא משהו בברך". סטיבן אדמס הוסיף: "זה חרא, אנחנו מרגישים רע מאוד".

עוד בנושא:

48 נקודות לג'מאל מורי בניצחון דנבר על בוסטון, טורונטו ניצחה ביוטה
עומרי כספי קיבל את טבעת האליפות מגולדן סטייט

פול ג'ורג' מדבר על הפציעה של ווסטברוק

כוכב הלילה היה ג'מאל מורי, שסיפק שיא קריירה של 48 נקודות - 19 מהן ברבע האחרון - כדאי להצעיד את דנבר לניצחון מרשים 107:115 על בוסטון, בדרך למאזן 1:9. אלא שהגארד הצעיר הצליח להכעיס חלק משחקני הסלטיקס, כשניסה להגיע ל-50 נקודות לקראת הסיום. כשהחטיא ממש על הבאזר, נטל קיירי אירווינג את הכדור (אותו בוודאי רצה לקחת מורי למזכרת) והעיף אותו ליציעים.

"איזה מתחרה לא היה כועס על דבר כזה?" אמר רכז הסלטיקס. "ברור שהייתי עצבני. לכדור הזה הגיע לעוף ליציע אחרי מהלך מלוכלך שכזה". לאחר שנרגע, החמיא אירווינג לגארד הנאגטס: "כל הכבוד לו, הוא הגיע ל-48 בצורה יפה מאוד וההגנה שלנו חייבת להשתפר, במיוחד מול שחקן כמוהו,.

מורי עצמו הודה: "כנראה שהייתי אמוציונלי מדי. לא התכוונתי לגלות חוסר כבוד כלפי בוסטון או האוהדים שלה עם הזריקה האחרונה, פשוט רציתי להגיע ל-50. כבר מהזריקה הראשונה שידעתי שזה הולך להיות ערב חיובי, הגעתי למשחק הזה עייף, ואני משחק טוב יותר כשאני עייף, אני יותר מרוכז ככה. זה היה כיף".

עוד באותו נושא

עומרי כספי קיבל את טבעת האליפות מגולדן סטייט

לכתבה המלאה

גולדן סטייט סיפקה עוד רבע שלישי לפנתאון (15:34) והביסה את ממפיס 101:117, במשחק בו הסיפור הגדול היה החסימה של סטפן קרי על וויין סלדן ממש עם תום הרבע, כדאי לסגור עניין. "זה היה מרשים", אמר סטיב קר. "קיוויתי שהוא יעשה את תנועת האצבע של דיקמבה מוטומבו, אבל זה לא קרה".

כך או כך, גולדן סטייט עם הפתיחה השנייה בטיבה בתולדות המועדון (אחרי הקבוצה שניצחה את 24 משחקיה הראשונים לפני שלוש שנים). החדשות הרעות היחידות הגיעו מכיוונו של דריימונד גרין, שנפצע ברגלו במחצית הראשונה. "נראה מה יהיה איתו", אמר קר, וקווין דוראנט הוסיף: "אני מקווה שהוא בסדר, נראה לי שהוא יהיה בסדר".

טורונטו הוכיחה פעם נוספת שכדאי לקחת אותה ברצינות, כשניצחה 111:124 ביוטה על אף שהופיעה פעם נוספת ללא קוואי לאונרד. "אנחנו משחקים כדורסל ללא עמדות", התמוגג קייל לאורי, שהוליך עם 17 נקודות ו-11 אסיסטים. פרד ואנווליט שקלע גם הוא 17 הוסיף: "ככה ההתקפה שלנו צריכה להיראות. כל עוד אנחנו קולעים, ההגנות חייבות להתמקד בנו וזה נותן לנו יותר חופש. זה כיף".

מנגד, הפתיחה המאכזבת של הג'אז נמשכת, עם הפסד רביעי רצוף, וכעת מאזן הבית שלהם עומד על 4:0. הפעם האחרונה שיוטה הפסידה ארבעה משחקי בית ברציפות היתה 2013/14, אז סיימו עם 57:25. "אנחנו לא עושים את הדברים הקטנים שעשו אותנו כל כך טובים", אמר ג'ו אינגלס.

* אף שאמור היה לשמש כמאמן זמני, לארי דרו יאמן את קליבלנד עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully