וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קרבחאל: "ג'ולן לופטגי המאמן הכי טוב שאי פעם היה לי"

מגן ריאל מדריד כואב את פיטורי מאמנו לשעבר. אשרף חכימי: "הוא לא קיבל מספיק זמן". וגם: המאבק המשפטי בין קונטה לצ'לסי

ג'ולן לופטגי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לפחות חלק מהשחקנים עדיין בעדו. לופטגי/רויטרס

ריאל מדריד עדיין לא מצאה מחליף לג'ולן לופטגי, ששילם את מחיר פתיחת העונה המאכזבת, אולם מסתבר שלמאמן המפוטר יש עדיין מעריצים באלופת אירופה. "הוא המאמן הכי טוב שאי פעם היה לי", אמר דני קרבחאל, ששיחק אצל המאמן גם בנבחרת ספרד. "לצערי לא היה לו מזל איתנו. אני מסכים איתו לגבי הצורה בה הוא רואה את הכדורגל, מנהל את הסגל ומתנהל עם השחקנים. אמרתי את זה לפני שהוא מונה למאמן ריאל מדריד, ואגיד את זה גם עכשיו".

על פתיחת העונה המאכזבת אמר המגן: "אנחנו לא בשיאנו, אבל מדריד תמיד חוזרת. בשנה שעברה כולם ביקרו אותנו, ובסופו של דבר זכינו בליגת האלופות".

גם אשרף חכימי הצעיר, שהושאל מהבלאנקוס לבורוסיה דורטמונד ופורח בבונדסליגה, לא ציפה לזעזוע: "הופתעתי מכמה מעט זמן הוא קיבל. לא נתנו לו מספיק זמן להראות את הפוטנציאל שלו כמאמן. קבוצה כמו ריאל מדריד כל הזמן תשנה את עצמה ותצא מהבעיות אליהן היא נכנסת".

בסוכנויות ההימורים ירד אנטוניו קונטה למקום החמישי בטבלת הפייבוריטים לשמש כמאמן ראשי קבוע, אחרי סנטיאגו סולארי, רוברטו מרטינס, מאוריסיו פוצ'טינו וארסן ונגר. אחת הסיבות לכך עשויה להיות המאבק המשפטי של האיטלקי עם צ'לסי בנוגע לפיצויי הפיטורים שלו. על פי "גאזטה דלו ספורט", מאמן הבלוז לשעבר דורש 23 מיליון יורו - 13 מיליון יורו על המשכורת שהגיעה לו, בתוספת 10 מיליון יורו על פגיעה במוניטין שלו, סכום שרומן אברמוביץ' מסרב לשלם. הצדדים אמורים להיפגש בקרוב כדי לנסות ולהגיע לפשרה.

עוד בנושא:

בעקבות איומים על חייו: ג'רדאן שאקירי לא ימריא עם ליברפול לבלגרד
קספר שמייכל: "נופפתי לסריואדהאנהפראבה לשלום, ראיתי את הכל קורה"
ג'יימס מקליין שוב מרגיז את אנגליה: הקשר האירי סירב לענוד את הפרח האדום

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
בקרוב פשרה? קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully