וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קספר שמייכל: "נופפתי לסריואדהאנהפראבה לשלום, ראיתי את הכל קורה"

שחקני לסטר נחתו בבנגקוק וחלקו כבוד אחרון לבעלים המנוח, השוער נפרד: "זיכרון שיישאר עמי לעד, גאים במשפחתיות של המועדון"

עריכת וידאו: מתן חדד

יותר משבוע עבר מאז האסון הטראגי שבו ויצ'אי סריואדהאנהפראבה, הבעלים התאילנדי של לסטר קיפח את חייו בהתרסקות המסוק שלו, מטרים ספורים מהאצטדיון, ובקבוצה עדיין מתקשים לעכל את הבשורה. אחד השחקנים שחווה את התקרית הזו מקרוב ולקח אותה קשה מכולם הוא קספר שמייכל, שוער השועלים שסיפר איך הוא חווה את האסון הזה ואיזה חותם הוא הותיר בו.

שמייכל היה אחד מחברי המשלחת שהגיעו לבנגקוק הבירה התאילנדית כדי לחלוק עוד כבוד אחרון לסריואדהאנהפראבה המנוח. בראיון שאחרי המשחק הוא סיפר: "הייתי על המגרש ונופפתי לו. ראיתי את הכל קורה. זה משהו שיישאר איתי לעד, לצערי. זה לא זיכרון נחמד, אבל אני מקבל הרבה תמיכה. המועדון התנהל נהדר תחתיו וכולם קיבלו את התמיכה שהם היו צריכים".

עוד בנושא:

השועל ימשיך לחלום: על גורלה של לסטר סיטי בצל מותו הטרגי של הבעלים
כתב BBC: "העוזרת האישית שנהרגה לצד בעלי לסטר סיטי הייתה המאהבת שלו"
לסטר סיטי הודיעה רשמית: הבעלים נהרג בהתרסקות המסוק

שוער לסטר סיטי קספר שמייכל. רויטרס
נפרד מהבעלים. קספר שמייכל/רויטרס

שמייכל הצטרף ללסטר ב-2011, שנה אחרי שסריואדהאנהפראבה קנה את המועדון. הוא עמד בין הקורות במשחק הראשון שקיימה הקבוצה מאז הטרגדיה, ב-0:1 בחוץ על קרדיף. "זה היה קשה, אבל רצינו לעשות את זה עבור הבעלים והמשפחה שלו. רצינו להיות ביחד בקטע הזה, בגלל שכולנו איבדנו מישהו שהוא כמו בן משפחה עבורנו", הוסיף השוער.

השוער הוסיף: "זה דבר אחד לבנות קבוצה ומועדון שיוכל לתת הצגות על המגרש, אבל אנחנו היינו יותר גאים במשפחתיות של המועדון הזה וההרגשה שהוא מקנה לשחקנים. זה לא משנה מי אתה, ובאיזו עמדה אתה במועדון. בין אם אתה שחקן, איש צוות או איש אבטחה - כולם שווים וחלק מהמשפחה.

שחקני לסטר והצוות המקצועי טסו לתאילנד מיד לאחר משחק הניצחון על קרדיף. הם יחזרו בזמן כדי להתכונן למשחק ביום שבת מול ברנלי, מה שיהיה המשחק הראשון בקינג פאוור סטאדיום מאז אסון המסוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully