וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי יקבל הלילה טבעת אליפות, אך לא ישחק מול גולדן סטייט

לפני המפגש מול האקסית ייערך טקס באורקל ארינה, אך הישראלי לא יוכל לקחת חלק במשחק בשל הפציעה בברך ממנה הוא סובל. כספי קצר מחמאות גדולות (כולל מסטיב נאש) על המהלך הייחודי שלו מול פיניקס, שהתברג במקום הרביעי בטופ 10 של מהלכי היום ב-NBA

צילום ועריכה: נועם אשל

ימים סוערים עוברים על עומרי כספי. אחרי שנפצע בקרסול בניצחון על ממפיס בשבת, הפורוורד הישראלי של ממפיס חזר הבוקר (שני) והלהיב עם מהלך נדיר בהפסד לפיניקס, שזכה להתברג במקום הרביעי במצעד הטופ 10 של מהלכי הלילה ב-NBA, קצר שבחים ושיתופים רבים ברחבי הרשת כולל מחמאה גדולה מסטיב נאש. אך לצערו הוא הספיק לסיים רק עם שתי נקודות בארבע דקות לפני ששוב נטש בשל הכאבים בברך והוא יחמיץ את המשחק הפיקנטי מבחינתו מול גולדן סטייט הלילה (5:30, ספורט 5).

המשחק הלילה מהווה את הביקור הראשון של כספי באורקל ארנה מאז ששוחרר מהווריירס רגע לפני הפלייאוף בעונה שעברה, שחרור שהותיר אותו כשחקן הפעיל בעל מספר המשחקים הרב ביותר ב-NBA מבלי לרשום אף הופעה במשחק פלייאוף (558 כרגע), אבל גולדן סטייט בחרה בכל זאת להעניק לו טבעת אליפות, אותה יקבל בטקס קצר לפני המשחק הלילה.

עוד בנושא

הבוקר: עומרי כספי סיפק מהלך מלהיב, אך נפצע ונטש
בין שני לשלישי: כספי יקבל את טבעת האליפות מגולדן סטייט
הקרדשיאנס משפיעות על ה-NBA: גריפין נקם בסימונס על קנדל ג'נר

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט עם קווין דוראנט. GettyImages
נוצר את הזיכרונות. עומרי כספי עם קווין דוראנט/GettyImages

"כמובן שיש לטבעת הזו משמעות גדולה", צוטט כספי בכתבה אודותיו בעיתון המקומי Commercial Appeal בממפיס. "קודם כל, זה חשוב להרגיש מוערך על ידי המועדון. ואני מוקיר את הזיכרונות שלי מהחבר'ה שבקבוצה הזו. בסופו של דבר, אני מודה על ההזדמנות שהיתה לי להיות חלק מהקבוצה הזו שזכתה באליפות".

כספי, שבששת משחקיו הראשונים במדי הגריזליס רושם 6.2 נקודות בממוצע באחוזים טובים (56.5% מהשדה, 42.9% לשלוש) ב-13.3 דקות למשחק, זוכה להערכה גם בקבוצתו החדשה, שניצבת כרגע במקום החמישי במערב עם מאזן של 3:5, הוא מוביל את שחקני הספסל של ממפיס עם מדד פלוס מינוס של 37+, ועל פי הציוץ הבא הוא אף מוביל את כל שחקני הספסל ב-NBA במדד היעילות (שמורכב מציון היעילות בהתקפה פחות ציון היעילות בהגנה).

עוד באותו נושא

הבדיחה על חשבונם: מחול השדים סביב לוק וולטון ולוס אנג'לס לייקרס

לכתבה המלאה

"הוא יודע מי הוא ומה הוא יכול לתת לנו, והוא לא מנסה לעשות מעבר לכך", ניתח באותה כתבה מאמנו ג'יי בי ביקרסטאף. חברו לקבוצה, גארת' טמפל הוסיף: "הוא לא שחקן NBA אופייני, זה בטוח. אפילו באימונים אתה לא ממש רואה מה יש לו, אבל בזמן משחק הוא שחקן שפשוט גורם לדברים לקרות". טמפל, שאף שיחק לצד כספי במשך שנתיים בסקרמנטו, התייחס גם לפן האישי של היכרותו עם הישראלי: "הוא תמיד שואל שאלות כדי להבין דברים על ארצות הברית, ולא מניח שכל מה שהוא מאמין בו הוא נכון".

כספי התייחס גם לטבח בבית הכנסת בפיטסבורג לפני כשבוע ואמר: "זה ממש עצוב, אני לא יכול לקרוא לארצות הברית מדינה גזענית או אנטישמית, אבל יש כאן גם אנשים אנטישמיים, וחייבים להישמר ולנקוט אמצעי זהירות. אם זה יכול לקרות שם, זה יכול לקרות בכל מקום, כך שכולנו חייבים להיות זהירים ולוודא שאנחנו רואים מה קורה סביבנו".

סטיב נאש על המהלך של כספי: "זה לא בודירוגה?"

עומרי כספי שחקן ממפיס גריזליס. AP
"הוא שחקן שפשוט גורם לדברים לקרות". עומרי כספי/AP
טבלת מנש 5.1.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 5.1.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully