וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריפין נקם בסימונס על קנדל ג'נר, אמביד התעלל בדראמונד

המשחק בין פילדלפיה לדטרויט היה רצוף במאבקים אישיים: גריפין התנפל על סימונס שגנב לו את החברה המפורסמת, אמביד הקניט את דראמונד והיה בשיאו

בלייק גריפין מול בן סימונס, דטרויט פיסטונס מול פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
לקח את זה קשה. גריפין/רויטרס

הרבה דם רע זרם אתמול (שבת) במשחק בין פילדלפיה לקליפרס, שבו ניצחו הסיקסרס 99:109. המאבק הבולט הראשון היה בין בליק גריפין לבן סימונס, שהתפתח ללא מעט טראש טוק ועקיצות, ומתבר שגריפין עדיין נוטר טינה לכוכב האוסטרלי של פילדלפיה, שיצא עם זוגתו לשעבר, קנדל ג'נר.

ג'נר, הדוגמנית המפורסמת, נפרדה מגריפין אחרי תקופה משותפת בעקבות המעבר שלו מלוס אנג'לס לדטרויט. על פי הדיווחים, גריפין היה "שבור לב" כשראה לראשונה תמונות של ג'נר יוצאת עם סימונס. אתמול הוא הוציא את העצבים על סימונס בכל הזדמנות שהייתה לו, עם כמה פעולות די אגרסיביות. באחת הפעמים קלע עליו, וסימן תנועה של "ילד קטן". בפעם אחרת ניער מעצמו את סימונס בגסות, ובאופן כללי תקף אותו לסל באגרסיביות גם כשהמשחק היה גמור ונגרר לגארבג' טיים.

בלייק גריפין מול בן סימונס, דטרויט פיסטונס מול פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
הוציא עצבים. בלייק גריפין מול בן סימונס/רויטרס

אבל זה לא היה הקרב היחידי. ג'ואל אמביד, האיש הגדול והמוחצן של הסיקסרס, לקח את היריבות שלו עם אנדרה דראמונד צעד נוסף. המוטיבציה שלו באה לידי ביטוי ב-32 נקוודות במחצית הראשונה (שיא קריירה), ואמביד סיים את המשחק עם 39 נקודות ו-17 ריבאונדים (וסך הכל 72 נקודות ו-28 ריבאונדים בשני המשחקים שלו העונה מול דראמונד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"בסופו של דבר בעטתי להם בתחת", אמר בסיום אמביד על דראמונד ודטרויט. כמו כן העלה לאינסטגרם תמונה של השניים וכתב "יש לי הרבה נדל"ן בתוך הראש של אנדרה דראמונד, ואני בדרך לבנות שם עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully