וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלדבאך עלתה למקום השני עם 0:3 מול דיסלדורף

צמד של הזאר (48 בפנדל ו-82) ושער של הופמן (67) הובילו את הסייחים לניצחון חמישי בחמישה משחקי בית. מיינץ - ורדר ברמן 1:2

תורגן הזאר שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך חוגג. רויטרס
תורגן הזאר חוגג עם חבריו/רויטרס

המחזור העשירי בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה בורוסיה מנשנגלדבאך לחזור אל המקום השני בטבלה על חשבון באיירן מינכן. מאוחר יותר מיינץ הצליחה לנצח 1:2 את ורדר ברמן והתרחקה מהאזור המסוכן של הטבלה.

בורוסיה מנשנגלדבאך - פורטונה דיסלדורף 0:3

גם התבוסה האדירה בגביע - 5:0 מול באייר לברקוזן - לא פגעה בביטחון שיש לסייחים תמיד בבית והם רשמו ניצחון ליגה חמישי בבורוסיה פארק בחמישה משחקים כשהם עומדים על יחס שערים ביתי מדהים של 2:14. תורגן הזאר המשיך בעונה הנהדרת שלו כשהוא מדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-48 למרות ששוער האורחת מיכאל רנסינג כמעט הדף וקבע 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-67 כשפלוריאן נויהאוס פרגן ליונאס הופמן שבעט מקרוב פנימה את ה-0:2. השלישי היה בדקה ה-82 ושוב זה היה תורגן הזאר. הפעם הבלגי קיבל מאלסאן פלאה, ובעט מ-18 מטר חזק, זה פגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון והלך פנימה כדי לקבוע 0:3 גדול. הזאר כבר עם שבעה שערים ושני בישולים העונה.

דיסלדורף, שהפסידה לקבוצה מעיר קרובה בסוג של דרבי, נותרה עם חמש נקודות בלבד במקום ה-17 והלפני אחרון והיא תתקשה מאוד לשרוד בליגה אם לא תעשה שינויים משמעותיים בחלון ההעברות של ינואר.

עוד בנושא:

הנישואים של תומאס מולר יתפרקו בגלל המצב של באיירן?
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

ז'אן פיליפ גבאמן שחקן מיינץ. GettyImages
גבאמן ומיינץ חוגגים/GettyImages

מיינץ - ורדר ברמן 1:2

פתיחת העונה המצוינת של הירוקים נעצרה והם ספגו הפסד שני ברציפות. מנגד מיינץ השיגה ניצחון יקר מאוד שהגדיל את הפער שלה מהמקום ב-16, שמוביל למבחני הישרדות/עלייה, לשש נקודות. ז'אן פיליפ מאטטה (25) וז'אן פיליפ גבאמן (51) כבשו לזכות המארחת, קלאודיו פיסארו האגדי רק צימק (78) אחרי בישול של יוהאנס אגשטיין. הפרואני הפך לכדורגלן הראשון שכובש שני שערים בבונדסליגה אחרי שחצה את גיל 40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully