וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצב הקשה בבאיירן מינכן גרם למשבר בנישואים של תומאס מולר?

ליזה מולר העלתה סטורי מזלזל כלפי קובאץ' והתנצלה. לאחר מכן היא מחקה את התמונות עם בעלה מהאינסטגרם וביטלה את המעקב אחריו

הסטורי של ליזה מולר, אשתו של תומאס מולר. אתר רשמי
הסטורי שהעלתה ליזה מולר/אתר רשמי

באיירן מינכן ממשיכה לסעור סביב התוצאות הגרועות של הקבוצה ועכשיו העניינים גם מתחילים לגלוש לפסים אישיים ורומנטיים. היום (ראשון) מתברר שמצב הקבוצה כנראה גרם למשבר חמור ביחסים בין תומאס מולר לבין אשתו ליזה. האחרונה העלתה אתמול סטורי בחשבון האינסטגרם כשתומאס עמד להיכנס כמחליף עם הכיתוב "יותר מ-70 עד שיש לו (למאמן ניקו קובאץ') הבזק גאונות" עם תמונה של מולר עם קובאץ' באזור הספסל ואימוג'י של יד על הפנים.

באיירן מינכן הוציאה הבוקר הודעה לפיה ליזה מולר, רוכבת סוסים מקצוענית, התנצלה בפני המאמן קובאץ' מיד לאחר המשחק והוא קיבל את ההתנצלות. עם זאת, הסטורי עורר סערה גדולה בתקשורת הגרמנית וככל הנראה גם גרם למשבר ביחסים בין בני הזוג. ליזה מולר מחקה מחשבון האינסטגרם שלה את כל התמונות שהיו לה עם תומאס מולר, חסמה את האפשרות לתגובות ואף ביטלה את המעקב אחרי חלוץ באיירן.

מולר עצמו נשאל על מה שהעלתה אשתו מיד לאחר המשחק ואמר: "זה תפס גם אותי בהפתעה. אני חושב שזו פעולה שנעשתה מתוך אמוציה. אני לא חושב שהיא שמחה על זה אחרי כך. אבל היא אוהבת אותי, מה אני יכול לעשות?". שחקן הבונדסליגה לשעבר חליל אלטינטופ התראיין בנושא ואמר: "זו פעולה חסרת כבוד. קובאץ' שובר את הראש יום ולילה כדי להצליח במועדון. זו פעולה שפוגעת בכל המועדון וסתם מביאה צרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully