וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה הביסה 0:3 את מארסיי ועלתה למקום השני

הפתעת העונה סיפקה הצגה נוספת עם צמד של גאטן לאבורד ושער של פול לאן. 0:5 לנאנט על גנגאן, 3:4 הפכפך לסנט אטיין על אנז'ה

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם נוקאאוט של מונפלייה, שהביסה 0:3 את מארסיי המאכזבת ועלתה למקום השני בזכות רצף של 11 משחקים ללא הפסד. נאנט המשיכה במגמה הדורסנית שלה עם 0:5 על גנגאן האחרונה, סנט אטיין גברה 3:4 על אנז'ה במשחק רווי מהפכים.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
תיירי הנרי שוב הפסיד עם מונאקו, הפעם 1:0 בחוץ לריימס
פריס סן ז'רמן שברה שיא: ניצחון ליגה 12 ברציפות לאלופת צרפת
"תמיד פעלנו בשקיפות וציות לחוקים": פריס סן ז'רמן מכחישה את ההאשמות

מונפלייה - מארסיי 0:3

הצהרת כוונות מרשימה של המארחת בדרך אל המקום השני ולפתיחת פער של שש נקודות ממארסיי המדורגת שישית. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, מונפלייה עלתה ליתרון בדקה ה-51 בזכות נגיחה מצוינת של גאטן לאבורד, שנותר חופשי ברחבה. החלוץ שנרכש מבורדו המשיך לחגוג על ההגנה המחוררת של מארסיי, חטף כדור ברחבה מז'ורדן אמאבי וסובב פנימה בדקה ה-62. פול לאן חתם בדקה ה-70 ומונפלייה סופרת 11 משחקים רצופים ללא הפסד, כשההגנה שלה, בראשותו של הילטון בן ה-41 (אקס מארסיי) ספגה רק שבעה שערים (כמו פ.ס.ז'). מארסיי, לעומתה, נמצאת כבר בשלב זה עם חמישה הפסדים - בדיוק כמו שהיה לה בכל העונה שעברה.

עוד באותו נושא

העיקר שניימאר ואמבפה ישחקו ביחד: "פוטבול ליקס" חשפו את הכדורגל במערומיו

לכתבה המלאה
שחקני נאנט חוגגים. רויטרס
הפרש שערים 1:14 בארבעת המשחקים האחרונים. שחקני נאנט/רויטרס

נאנט - גנגאן 0:5

ואהיד חלילודז'יץ' אמנם הובס 3:0 בבכורה מול בורדו, אבל מאז יש לו ארבעה ניצחונות כמאמן נאנט, שלושה בליגה ואחד בגביע הליגה, עם הפרש שערים כולל 1:14. הקורבן התורן הייתה גנגאן האומללה, שנותרה במקום האחרון בטבלה. אמיליאנו סאלה פרץ את הסכר עם פנדל בדקה ה-43, ובמחצית השנייה כבר הייתה חגיגה. ולנטן רונז'ייה (63) ניצל סדרת טעויות בהגנה, עבדולאי טורה ירה לחיבורים בדקה ה-70 וגם אנדריי ז'ירוטו הצטרף בדקה ה-78, לפני שסאלה חתם בדחיקה בדקה ה-84. הארגנטינאי כבש ב-10 מ-13 הכדורים האחרונים שלו למסגרת, נאנט עם ניצחון הכי גבוה שלה בליגה מאז אוקטובר 2000 (0:5 בשטרסבורג).

סנט אטיין - אנז'ה 3:4

הירוקים עלו למקום השישי עם משחק קצבי שכלל שלושה מהפכים. מתאו פאבלוביץ' העלה את אנז'ה ליתרון עם דחיקה בדקה ה-24, אבל לואיס דיוני השווה אחרי קרן בצד השני בדקה ה-26 והמגן מתיו דבושי העניק לסנט אטיין 1:2 בדקה ה-45. האורחים השוו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מרגלי פלביאן טט, שגם בישל בדקה ה-71 לסטפן בהוקן, אבל בחלוף שתי דקות הירוקים איזנו עם שער עצמי של ונסן מאנקו (73) ומי שהכריע היה המחליף רומן המומה, שנעזר בשחקן הגנה בדקה ה-87 וקטע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון לקבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully