וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד פעלנו בשקיפות וציות לחוקים": פריס סן ז'רמן מכחישה את ההאשמות

המועדון הגיב לחשיפת "פוטבול ליקס" והטענות שהמועדון התחמק ברמאות מחוקי ה"פייר פליי": "לא מפחדים שנודח מהאלופות"

רויטרס

פריס סן ז'רמן ניצחה אומנם אתמול (שישי) 1:2 את ליל השנייה ונותרה מושלמת, אך במועדון ובכדורגל העולמי בכלל מתחוללת מיני סערה עקב חשיפת אנשי "פוטבול ליקס", כשלפי אחת מהן נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, סייע לפריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי להתגבר על מכשולים שנבעו מהגבלות הפייר פליי.

המועדון לא נותר אדיש לפרסומים האלו ופרסם בשעות האחרונות תגובה שבה הוא מכחיש את ההאשמות נגדו. "פריס תמיד פעלה בשקיפות מלאה וציות לחוקים ולרגולציה של המוסדות", נכתב בהודעה, "המועדון תמיד היה קשוב לחוקים ומכחיש את ההאשמות שפורסמות ב"מדיה פארט".

עוד בנושא:

העיקר שניימאר ואמבפה ישחקו ביחד: "פוטבול ליקס" חשפו את הכדורגל במערומיו
"פוטבול ליקס" בשורה של חשיפות: ליגת האלופות עשויה להתבטל, סיטי ופסז' חמקו מעונש
הם מתרכזים בכדורגל: ניימאר ואמבפה הוליכו את פריס לניצחון על ליל

קיליאן אמבפה לצד נאסר אל חלאיפי, פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא חושש. נאסר אל חלאיפי עם אמבפה/רויטרס

"מאז ההצגה של חוקי הפייר פליי, פריס היתה אחת מהקבוצות שהיתה תמיד תחת ביקורת ופיקוח. במהלך שבע השנים האחרונים המפקחים שבדקו את המועדון תמיד קיבלו מידע מקיף על הפעילות הפיננסית של המועדון וכל החוזים".

לפי הטענות, קרן ההשקעות הקטארית ששולטת במועדון, הזרימה לא פחות מ-1.8 מיליארד יורו למועדון מאש ההשתלטות של נאסר אל חלאיפי ב-2011 והיא עשתה זאת עם הרבה עזרה של מישל פלאטיני נשיא אופ"א לשעבר, כמו גם ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א המכהן שהחליף את ספ בלאטר המושחת מכף רגל ועד ראש.

ג'אן קלוד בלאן, אחד מהדירקטורים של של פריס סן ז'רמן, הגיב בחריפות להאשמות כשאמר: "לא, אנחנו לא מפחדים שידיחו אותנו מליגת האלופות אחרי הפרסומים האלו. אנחנו רגועים, תמיד היינו שקופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully