וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ימים לפני מכבי תל אביב: הפסד בכורה לריאל מדריד בליגה

אלופת אירופה שתגיע להיכל ביום חמישי הופתעה בביתה עם 107:105 משוגע מול אנדורה למרות 32 נקודות של ג'יי סי קארול ו-17 של יול. שון דאוסון קלע 18 בניצחון חובנטוד על אסטודיאנטס. בלאט ואולימפיאקוס טיילו לחצי גמר הגביע

ביום חמישי תגיע ריאל מדריד אלופת אירופה להיכל כדי לפגוש את מכבי תל אביב במסגרת היורוליג. הערב הבלאנקוס נחלו הפסד בכורה בליגה אחרי שבעה מחזורים ומפתיע במיוחד, 107:105 בבית מול אנדורה הצנועה. פליפה רייס עוד קבע שוויון 105 כשנותרו 21 שניות לסיום, אבל דילן אניס קלע את סל הניצחון שלוש שניות לסיום ושלשה של סרחיו יול הלכה החוצה. נבן ספאחיה יצטרך לדאוג בעיקר מהיכולת של ג'יי סי קארול שהפגיז 32 נקודות ב-22 דקות בלבד (6 שלשות). יול סיים עם 17 ו-5 אסיסטים, אבל רודי פרננדס שכיכב בניצחון על ז'לגיריס לא שיחק. דילן אניס ומיקאלה ויטאלי כיכבו מנגד עם 17 כל אחד.

שון דאוסון ממשיך להציג יכולת טובה במדי חובנטוד בדאלונה, והיום (ראשון) הפורוורד הישראלי רשם 18 נקודות בניצחון קבוצתו 69:83 על אסטודיאנטס. שבוע אחרי שכיכב עם 20 נקודות בהפסד הדחוק לברצלונה, דאוסון סיפק עוד הופעה נאה עם 6 מ-8 מהשדה (כולל 2 מ-2 מחוץ לקשת) ו-4 מ-4 מהקו ב-21 דקות משחק בלבד, ויחד עם 25 נקודות של ניקו לאפרוביטולה הם סייעו לקבוצתם לחזור למאזן חיובי של 3:4.

* אולימפיאקוס של דיוויד בלאט טיילה לחצי גמר הגביע היווני עם 53:84 מול קולוסוס רודוס. יאניס טימה הוביל את קלעי האדומים-לבנים עם 21 נקודות, סשה וזנקוב תרם 13 ו-11 ריבאונדים, אקסל טופאן קלע 11 וזאק לידיי הוסיף 11.

עוד בנושא

הכירו את רמון סשנס, שחקן הרכש הטרי (והזמני?) של מכבי תל אביב
מלחמות הקרדשיאנס הגיעו ל-NBA: הנקמה של בלייק גריפין בבן סימונס

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
רגיל לקלוע סלים עם הבאזר, הפעם החטיא. סרחיו יול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully