וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסע המתמיד: חמישה דברים שלא ידעתם על רמון סשנס

הוא עזב את הלייקרס בגלל קובי בריאנט, התאהב בעומרי כספי, והצהיר רק לפני כמה חודשים: "לא רואה את עצמי משחק מחוץ ל-NBA". הכירו את "הנווד" שמגיע כדי לייצב את מכבי תל אביב

one

הוא עזב את הלייקרס בגלל קובי בריאנט

כמי שעבר תשע קבוצות ב-11 עונות ב-NBA סשנס נחשב לנווד, אבל ב-2012 הוא פספס הזדמנות לתקוע יתד בלייקרס מסיבה מעניינת במיוחד: הוא פשוט לא הצליח להסתדר עם קובי בריאנט בחדר ההלבשה. בעונת 2011/12 הוא רשם 23 הופעות במדי הלייקרס, קיבל בממוצע 30.5 דקות והציג יכולת לא רעה בכלל עם ממוצעים של 12.7 נקודות ו-6.2 אסיסטים, אבל כשהסתיימה העונה והלייקרס הציעו לממש את האופציה להאריך את חוזהו, הוא סירב. לטענת ESPN, הסיבה לכך היתה מערכת יחסים בעייתית עם הבלאק ממבה. "בלייקרס האמינו שקובי היה המפתח בהחלטה של רמון שלא להאריך חוזה", נכתב, וסשנס צוטט כאומר ש"לשחק עם קובי באותה קבוצה זו בהחלט חוויה קצת...שונה". מאוחר יותר סשנס הכחיש וטען שזה לא שיחק תפקיד בהחלטה שלו, אבל הדיווח ההוא נצרב בתודעה של חובבי ה-NBA כהוכחה לכוחניות ולאגו של קובי למול חבריו לקבוצה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הודיעה על החתמת רמון סשנס לשלושה חודשים
צפו בגיא פניני קולע שלשת ניצחון לחולון ב-75:78 על הפועל תל אביב
בלילה שבין שני לשלישי: גולדן סטייט תעניק טבעת אליפות לעומרי כספי

קובי בריאנט עם רמון סשנס, לוס אנג'לס לייקרס. AP
מערכת יחסים קלוקלת. קובי וסשנס/AP

הוא רצה להישאר ב-NBA בכל מחיר

סשנס אמנם פלרטט עם כמה קבוצות NBA בחודשים האחרונים, אבל אף אחת מהן לא הייתה מספיק רצינית בשביל להגיש הצעה קונקרטית. סביר להניח שסשנס היה מתפשר על כל סכום, בכל קבוצה - ובלבד שיישאר בליגה הטובה בעולם. הנה דברים שאמר למגזין Myrtelbeachonline לפני שלושה חודשים בלבד, עם סיום עונת ה-NBA: "אני לא רואה את עצמי משחק בליגה אחרת, אם להיות כן. ה-NBA היא כל מה שרציתי וחלמתי עליו בתור ילד. אין ליגה יותר טובה מזו, לא משנה אם זה חוזה לעשרה ימים או ליום אחד, אני רוצה להיות שם. זה החלום, ואמשיך לרדוף אותו כדי לראות כמה שנים עוד נשארו לי לתת שם".

ובמילים אחרות: אל תתפלאו אם יעזוב את מכבי תל אביב ביוזמתו אחרי שלושה חודשים, בניסיון לחזור לליגה הטובה בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רמון סשנס במדי וושינגטון וויזארדס. GettyImages
"אם זה חוזה לעשרה ימים או ליום אחד, אני רוצה להיות ב-NBA". סשנס בעונה שעברה/GettyImages

מגרש האימונים של מכללת נבאדה קרוי על שמו

כמו חברו החדש לקבוצה טאריק בלאק, גם סשנס ידוע בתרומה שלו לקהילה ובמעורבות החברתית. בשנת 2016 הוא תרם מיליון דולר למכללת נבאדה בה שיחק בין השנים 2004 ל-2007, סכום שבעזרתו נבנה מגרש אימונים חדש למכללה שאף נקרא על שמו. "מכללת נבאדה נתנה לי הזדמנות בזמן שאף אחד אחר לא האמין בי, אז רציתי לתת לה משהו בחזרה", אמר בזמנו.

הוא שיאן האסיסטים של מילווקי למשחק בודד

השנים הכי טובות של סשנס היו במדי מילווקי בין השנים 2007 ל-2009. במהלכן הוא קבע שיאי קריירה ב-NBA גם בנקודות (44) וגם באסיסטים (24). באפריל 2008, במשחק האחרון של העונה הרגילה מול שיקגו, הוא ניצל את המחסור בהגנות (המשחק הסתיים בהפסד 151:135) כדי לקבוע את שיא כל הזמנים של הבאקס באסיסטים עם 24 כאלה. "זה היה כמו משחק אולסטאר, אף אחד לא ניסה לשמור", התוודה סשנס אחרי המשחק, אבל כך או כך השיא שלו מחזיק עד היום, ורחוק רק 6 אסיסטים משיא כל הזמנים ב-NBA.

רמון סשנס מול עומרי כספי. AP
ויש גם קשר ישראלי. סשנס שומר על כספי/AP

מאוהב בעומרי כספי

הזיקה של סשנס לכדורסל האירופי קלושה לחלוטין, אבל לפחות יש לו קשר ישראלי: בעונת 2014/15 הוא שיתף פעולה עם עומרי כספי בסקרמנטו, והשניים פיתחו קשרי חברות. אחרי ניצחון של סקרמנטו על ניו אורלינס בנובמבר 2014, בו שניהם הצטיינו (כספי עם 22 נקודות, סשנס עם 15 ו-6 אסיסטים), שיבח הרכז האמריקאי את הישראלי ואמר בין ש"מה שאני אוהב בו זה שהוא לא עושה דברים שהוא לא יודע. זה הופך אותו לשחקן מאוד חכם ומאוד יעיל. ובנוסף, הוא גם חבר נהדר לקבוצה. אני אוהב אותו".

בונוס: הוא הרכז הזר הכי גבוה במכבי תל אביב מאז פפאלוקאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully