וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רמון סשנס חתם לשלושה חודשים, עם אופציית הארכה

3.11.2018 / 22:49

סשנס יחזק את הקו האחורי של הצהובים לאור הפציעה של פראגו: "פעם ראשונה שאשחק מחוץ לארה"ב, מכבי זה שם גדול". ספאחיה: "יש לו ניסיון וכישרון"

רמון סשנס שחקן וושינגטון. AP
בפעם הראשונה מחוץ לארצות הברית. רמון סשנס/AP

מכבי תל אביב הודיעה היום (שבת) על החתמתו של הרכז רמון סשנס (32), שחתם לתקופה של שלושה חודשים עם אופצייה להארכה עד תום העונה. סשנס מגיע כגיבוי בשל היעדרותו של ג'רמי פארגו הפצוע, שנצטווה לנוח עקב כאבים בגבו. הוא ינסה להפחית מהעומס המוטל על סקוטי ווילבקין.

סשנס (1.91 מ') שיחק 11 עונות ב-NBA. בעונה שעברה שיחק 13 משחקים בניו יורק (12.8 דקות, 3.7 נקודות ו-2.3 אסיסטים למשחק) ו-15 משחקים בוושינגטון (5.9 נקודותלמשחק ו-3.3 אסיסטים). סך הכל בקריירה המרשימה שלו בליגה הטובה בעולם יש לו 691 משחקים, בהם קלע בממוצע 10.3 נקודות למשחק וחילק 4.1 אסיסטים.

"אני מאוד שמח להצטרף למכבי תל אביב", אמר סשנס לאתר הרשמי, והוסיף: "הייתי ב-NBA במשך 11 שנים וזו פעם ראשונה שאשחק מחוץ לארצות הברית. זו ללא ספק אחת הקבוצות הכי טובות מחוץ לארצות הברית, עם היסטוריה, מסורת והישגים גדולים. אני זוכר משנותיי ב-NBA שכשמכבי הגיעה כמה פעמים לשחק משחקי הכנה מול קבוצות NBA, בכל מקום דיברו טובות על המועדון הזה. זה שם גדול כשמדובר באירופה ואני כבר מצפה להתחיל".

מאמן הצהובים נבן ספאחיה אמר: "למעשה, מתחילת העונה הייתה לנו בעיה עם עמדת הרכז, והחלטנו להחתים את רמון. יש לו הרבה ניסיון והוא אמנם מגיע לראשונה לאירופה, אבל יש לו כשרון והוא יעזור לנו בסיטואציה שבה אנחנו נמצאים".

סשנס נבחר בדראפט בקיץ 2007 במקום ה-56 על ידי מילווקי, במדיה קבע את שיא הקריירה שלו באסיסטים (24 במשחק מול שיקגו), בנקודות (44 נגד דטרויט) ובריבאונדים (10 מול הלייקרס).

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 74:58 בברצלונה
ספאחיה מבהיר: "השוק בעייתי, לא נביא שחקן רק כדי להגיד שהבאנו"
מכבי תל אביב מרוצה אחרי הופעה גדולה בדרבי: "המשחק הכי טוב שלנו העונה בליגה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully