וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה מבהיר: "השוק בעייתי, לא נביא שחקן רק כדי להגיד שהבאנו"

29.10.2018 / 8:13

הצהובים לא ממהרים להחתים שחקן שימלא את מקומו של ג'רמי פארגו הפצוע. קיין נלהב מהניצחון בדרבי: "לא היה צריך נאום של שמעון"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב רמסה אמש (ראשון) את הפועל תל אביב עם 57:89 בדרבי, וסוף סוף העניקה נחת להנהלה. "תמיד חשוב לנו לנצח במשחק כזה. כולם מודעים ליוקרה וחשיבות של הדרבי, בעיקר מול הקהל שלנו. ביקשנו מהשחקנים לבוא ולהתנפל על המשחק מהדקה הראשונה, וזה מה שקרה", אמרו בקבוצה בסיפוק.

דיאנדרה קיין התלהב ואמר: "שיחקנו מדהים בשני צידי המגרש. שמעון מזרחי לא נאם במיוחד לפני הדרבי, אבל ידענו כמה המשחק הזה חשוב עבור האוהדים והמועדון. זה יותר מסתם משחק, וכל השחקנים הבינו את זה".

קיין הולך ומתגלה כדמות דומיננטית בחדר ההלבשה של הצהובים. "אני מנסה להיות מנהיג, לשמור את כולם יחד גם אחרי הפסדים. חשוב לי שכולם יהיו חיוביים", אמר.

נמרוד לוי, מהיה מהמצטיינים בשורות הצהובים, הוסיף: "עלינו עם אנרגיות ונלחמנו בהגנה מהדקה הראשונה, הדרבי היה חשוב מאוד לכולם".

לוי הוסיף לגבי היכולת הטובה שהציג באופן אישי: "אני רוצה לעזור לקבוצה בכל משחק. אני אמשיך לעבוד קשה, וכשיקראו לי אני אהיה שם".

עוד בנושא

מכבי תל אביב פירקה את הפועל תל אביב 57:89 בדרבי
ספאחיה מרוצה: "משחק הליגה הטוב ביותר שלנו עד כה"
ג'ארט ג'ק ואייזאה טיילור מועמדים להצטרף למכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה עם ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
דרוש חיזוק, אבל האם הוא יגיע? ספאחיה עם הרכז המאולתר דיברתולומאו/ברני ארדוב

למרות הניצחון, בקבוצה מודאגים מהסגל הדליל ומהפציעות הרבות וממשיכים לנסות לאתר שחקן שימלא את מקומו של ג'רמי פארגו. שני שמות שנבדקים הם ג'ארט ג'ק ואייזאה טיילור.

אמש נבן ספאחיה הבהיר: "השוק בעייתי כרגע, השחקנים הטובים כבר חתומים בקבוצות. לא נביא שחקן רק כדי להגיד שהבאנו, אבל אנחנו בודקים".

הצוות הרפואי של מכבי ממשיך להכשיר את סקוטי ווילבקין למשחק היורוליג מול ברצלונה בחמישי. אתמול הוחלט לא לסכנו או להחמיר את הפציעה ביד לקראת המאבקים באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully