וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה אחרי הופעה גדולה בדרבי: "המשחק הכי טוב שלנו העונה בליגה"

28.10.2018 / 23:50

הצהובים הביסו ללא תנאי את היריבה העירונית, ספאחיה פירגן לנמרוד לוי המצטיין במשחק: "עובד טוב, מקווה שימשיך להתפתח". דני פרנקו התבטא בסיום: "אולי התקופה הכי גרועה שלי, זו לא הרוח של הפועל תל אביב"

ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
"התרגלנו לשחק ללא רכזים". נבן ספאחיה/ברני ארדוב

אולי ביורוליג החיסרון של ג'רמי פארגו וסקוטי ווילבקין הוא דבר שמכבי תל אביב לא יכולה להתמודד איתו, אבל הערב (ראשון) הוכח שהצהובים לא זקוקים לשני הרכזים שלהם בליגה הישראלית, כשהביסו את היריבה העירונית הפועל תל אביב 57:89 באחד ממשחקי הדרבי היותר חד-צדדיים שהיו בשנים האחרונות. למען הדיוק, החבורה של נבן ספאחיה השוותה את התוצאה הגבוהה ביותר בה הפועל תל אביב הובסה בדרבי מאז שחזרה לליגת העל.

נבן ספאחיה סיכם בסיום המשחק: "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו בליגה, באירופה הכי טוב היה נגד צסק"א. הצלחנו להסתגל למשחק בלי הרכזים שלנו. ההופעה הקבוצתית שלנו הייתה טובה ורשמנו משחק יותר טוב מכל משחק ליגה עד כה. אין שאלה שהשחקנים שלנו הבינו מה זה הדרבי. אמרתי לנמרוד לוי שהוא צריך סבלנות גם אחרי הפציעה. הוא ילד טוב, עובד טוב ואני מקווה שהוא ימשיך להתפתח ולעשות את הדברים שהוא עשה היום. כל ניצחון והופעה כמו היום עוזרים למשחק הבא".

נמרוד לוי הבולט בשורות מכבי תל אביב הערב, אמר בסיום: "משחק חשוב, דרבי, שמח שניצחנו. אני עוד לא בכושר מלא כמו לפני הפציעה, אבל שמח ששיחקתי היום ויכולתי לעזור לקבוצה". לגבי נבן ספאחיה אמר: "אני מסתדר איתו נהדר, נהנה מאוד לשחק תחתיו".

עוד בנושא
מכבי תל אביב פירקה את הפועל תל אביב בדרבי 57:89
מכבי תל אביב מחפשת חיזוק: ג'ארט ג'ק ואייזאה טיילור מועמדים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב בדילמה: האם לשחרר את ווילבקין לנבחרת טורקיה?

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
מחפש פתרונות ולא מוצא. דני פרנקו/ברני ארדוב

דני פרנקו שלאחרונה נדרש לספק לא מעט תירוצים ליכולת החלשה שהקבוצה שלו מפגינה, אמר: "ערב לא טוב ולא נעים. זה לא קרה בפעם הראשונה העונה שאנחנו סופגים תבוסה כזו. זה נראה רע מאוד, מביש ואין לי הרבה מילים להוסיף. עוד לפני כדורסל יש עניין של גאווה וכבוד עצמי ולא אהבתי את מה שראיתי פה.

"בואו נחסוך בקלישאות, יש לנו ליגה ארוכה ואנחנו צריכים להחליט איך אנחנו משחקים. אף קבוצה לא תיתן לנו לשחק. אם לא נשלוף ציפורניים ושיניים, לא ננצח. יש כמה חבר'ה שמנסים ולא מצליחים, יש כאלה שמנסים ולא יכולים מספיק. מה שקרה פה היום, קרה לנו בשרלרואה במחצית השנייה, קרה לנו גם בבאר שבע ויש סיבות לכל זה.

"אין פה דרכי קיצור. אי אפשר להרים ידיים. בסופו של דבר אי אפשר לחכות שמישהו יוביל אותך קדימה ואתה תצטרף לעגלה, כל אחד צריך לקחת על עצמו הרבה יותר אחריות ויוזמה. זה מתחיל בנחישות, בגישה, בהלך מחשבה שאני מקווה שנוכל להראות. ידענו מההתחלה שאין פה לוחמים גדולים כמו שהיו בשנה שעברה".

המאמן הנסער הוסיף במסע"ת אחרי המשחק: "אולי התקופה הכי קשה שלי עד היום. אנחנו לא קבוצה מספיק טובה כרגע, לא מעט חבר'ה ניסו לעשות את ההכי טוב שהם יכולים וזה נגמר כמו שזה נגמר. בחדר ההלבשה השחקנים דיברו בינם לבין עצמם, הם מבינים ועובדים כל יום, אין פה אנשים שמחפפים, ואין פה אנשים שלא רוצים, וזה עדיין רחוק מאוד מלהספיק.

"תוצאה כזאת היא לא עניין של שחקן אחד או שניים, מה שחסר להפועל תל אביב זו הרוח של הפועל תל אביב. אם לא הפועל תל אביב לא הייתי מאמן כדורסל, יהושע רוזין לקח אותי ולימד אותי מה זה הפועל תל אביב. אנחנו צריכים למצוא את הדרך. כל שחקן שלנו ידע לעשות דברים טוב יותר ממה שהוא עושה כרגע בהפועל תל אביב.

"לא מטריד אותי שיבואו אליי בטענות, אני לא שכחתי לאמן כדורסל. יש דברים שגם אני צפיתי, חלקם לא, וכרגע זה לא משנה. מה שמשנה זה מה עושים מפה הלאה. צריכים לראות איך מוציאים מהחבורה הזאת משהו שדומה להפועל תל אביב. אפשר להחליף את כל הקבוצה, אבל בסופו של דבר השאלה היא לאן זה ילך. יש סביבי אנשים שלא יום ולא יומיים בכדורסל. זה לא בהכרח הפיתרון לשלוח את כולם הביתה. שינוי אחד היום לא יעשה שינוי גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully