וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 74:58 בברצלונה

הצהובים נחלו הפסד חוץ תשיעי ברציפות מול הכבשה השחורה ונפלו למאזן 4:1 ביורוליג. ווילבקין חזר מהפציעה אבל לא הורגש, קיוריק הריץ את הבריחה הגדולה ברבע (7:25). בשבוע הבא: ריאל מדריד מגיעה להיכל

מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפסד כואב מאוד. מייקל רול/ברני ארדוב

לא כך קיוותה מכבי תל אביב לפתוח את עונת היורוליג שלה. הצהובים הובסו הערב (חמישי) 74:58 בחוץ מול ברצלונה ונקלעו למאזן רע של 4:1 מפתיחת העונה. נבן ספאחיה התבשר סמוך לפתיחת המשחק שהוא לא יכול לבנות על טאריק בלאק הסנטר המוביל שלו. סקוטי ווילבקין חזר מהפציעה ופתח, אך לא היה פקטור במשחק הזה ובלי השניים האלו וכשפארגו גם פצוע, לא פלא שמכבי לא הצליחו להגיע אפילו ל-60 נקודות.

אם רוצים להבין מה גרם לתבוסה הזו של מכבי צריך להסתכל על הרבע השלישי, שם למעשה נגמר הסיפור של הצהובים שקלעו 7 נקודות בלבד וספגו 25. ווילבקין סיים את המשחק הזה עם 2 נקודות בלבד ובלעדיו למכבי פשוט לא היתה תשובה התקפית לבארסה שבערב בינוני מינוס שלה השיגה ניצחון ביתי תשיעי ברציפות על הצהובים. היחיד ששווה אזכור במכבי הוא ג'וני אובראינט שסיים עם 10 נקודות, רובן ברבע השני, כשקלויארו מוסיף 11, רובן כשהמשחק היה כבר גמור. אחרי אופוריית הדרבי מכבי חזרה קצת לפרופורציות ואם לא די בכך במחזור הבא תקפוץ להיכל ריאל מדריד אלופת אירופה, לא בדיוק הקבוצה שיהיה נוח להתאושש מולה.

קלעו לברצלונה: ויקטור קלאבר 14 נקודות (5 מ-6 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, קייל קיוריק 13, אנטה טומיץ' 12 ו-8 ריבאונדים (7 בהתקפה), כריס סינגלטון 9, קווין פאנגוס 7 ו-6 אסיסטים, קווין סרפן 6, תומא הרטל 6, 5 אסיסטים ו-5 איבודים, פייר אוריולה 5 ו-7 ריבאונדים, אדם האנגה 2. יאקה בלאז'יץ' (06:16 דקות) וארטם פוסטוביי (00:45) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: אנג'לו קלויארו 11 נקודות (4 מ-9 מהשדה), ג'וני אובריאנט 10 (4 מ-12 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, אלכס טיוס 9 ו-8 ריבאונדים, מייקל רול 7 ו-6 אסיסטים, דיאנדרה קיין 7 (2 מ-7 מהשדה ו-2 מ-5 מהקו), ג'ון דיברתולומאו 6, ג'ייק כהן 4, קנדריק ריי 2, סקוטי ווילבקין 2 (1 מ-6 מהשדה). יובל זוסמן (04:18 דקות) שותפו, אך לא קלעו.

עוד בנושא:

מסע הקאמבק על סבטיסלב פשיץ' אל מרכז הבמה
בשישי: ז'לגיריס קובנה מארחת את ריאל מדריד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
חזר וממש לא הורגש. סקוטי ווילבקין/ברני ארדוב

רבע 1

המשחק נפתח בצורה מאוד מהוססת מצד שתי הקבוצות שחיפשו סל ראשון. דיאנדרה קיין שבר את הקרח עם שלשה, כשמנגד המארחת הלכה על קלבר וטומיץ' בצבע. שתי הקבוצות המשיכו בעיקר להחטיא כשהיתרון עבר מצד לצד עד שסראפין ושלשה של ויקטור קלאבר קבעו 11:16 למארחים. אגב, ג'ייק כהן נכנס אחרי חמש דקות ועשה שלוש עבירות ב10 שניות (!). מכבי המשיכה להיות מפוזרת מאוד בהתקפה, אבל למזלה בארסה לא הענישה. אדם האנגה קבע את תוצאת הרבע החלש מהעונשין: 12:18 לברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קייל קיוריק מקדים את טיוס

רבע 2

ברצלונה פתחה לא רע את הרבע השני ועלתה ל-19:25, אבל אז שלשה של אובריאנט ונקודות של ריי צימקו ל-24:25. טומיץ' חוגג מתחת לסלים והוא כבר עם חמישה ריבאונדים, כולם בהתקפה. אובראינט החזיר את היתרון למכבי עם שלשה שקבעה 25:27, אבל סינגלטון הגיב מיד עם מהלך של שלוש נקודות כשאנחנו ארבע דקות לסיום המחצית. אלכס טיוס התחיל לצבור נקודות בצבע וסל נוסף של קלאבר קבע: 33:34 צמוד מאוד למארחים בהפסקה.

עקף את באטיסט כשחקן עם הכי הרבה סלים ל-2 בהיסטוריה של המפעל. אנטה טומיץ'

רבע 3

פתיחת הרבע השלישי הקריטי לא בישרה טובות למכבי תל אביב. ווילבקין ואובראינט החטיאו שלשות ובארסה הענישה עם סלים של קיוריק, פאנגוס וטומיץ' שקבע יתרון דו ספרתי של 35:46. קלאבר הגדיל את יתרון השיא מהקו, עד שקלויארו שבר בצורת ארוכה עם שלשה שקבעה 38:48 לברצלונה. קייל קיוריק עשה "וידוא הריגה" עם שתי שלשות רצופות והוריד את קבוצתו להפסקת הרבעים ביתרון שיא של 40:59.

לא כוחות. פאנגוס חוגג מול רול

רבע 4

הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד. הקטלאנים הורידו הילוך וקלויארו ניצל זאת כדי להוריד את הפיגור מתחת ל-20 נקודות עם שלשה כשג'ייק כהן הוריד ל-68:52. ברצלונה ממש לא הופיעה לרבע הזה אבל מכבי לא ניצלה את זה. דיברתולומאו ופאנגוס תפרו עוד שלשות בשביל הסטטיסטיקה ובסיום: 58:74 לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully