וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הפסד לבני הרצליה עלול להוביל לזעזוע

4.11.2018 / 7:14

לחץ גדול אצל האדומים אחרי ההפסד להפועל חולון במשחק בו הובילו ב-11 נקודות בתום הרבע השלישי. בקבוצה יקבלו החלטה מי מבין שולר או מור ישוחרר: "כשמפסידים ככה, הקבוצה מביאה שחקנים חדשים". האוהדים קיללו את השחקנים בסיום

קובי אליהו

הפועל תל אביב לא מצליחה להתאושש מהמשבר שפוקד אותה, ואמש (שבת) הפסידה הקבוצה 78:75 להפועל חולון בחוץ למרות שהוליכה ב-11 נקודות יתרון בסוף הרבע השלישי, ונכנעו לשלשת ניצחון של גיא פניני. האדומים קלעו רק 6 נקודות ברבע האחרון, וקרסו בעוד הקבוצה הביתית משלימה קאמבק כואב מאוד עבור השחקנים של דני פרנקו.

למרות השיפור ביכולת, ורוח הלחימה שהציגו השחקנים בחולון, האדומים מתדרדרים למאזן של ניצחון אחד מול ארבעה הפסדים. דני פרנקו אמר בסיום כי הוא לא מוטרד מהמאזן, אלא שבקבוצה בהחלט לחוצים, והפסד לבני הרצליה ביום חמישי עלול לגרור זעזועים.

במועדון צפויים לקבל החלטה לגבי שחרורו של ג'מאל שולר או דאלאס מור לאחר החתמתו של ג'רל מקניל במהלך סוף השבוע האחרון. שולר, שהיה המועמד הטבעי לעזוב, סיים משחק טוב עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים ואילו מור קלע 10 נקודות ב-26 דקות. החשש של חלק מאנשי המועדון, ששחרורו של מור יותיר את הקבוצה ללא רכז טבעי, אך היכולת הטובה של רביב לימונד מאמש מעודדת אותם כי ניתן לסמוך על השחקן הוותיק.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את הפועל תל אביב 75:78 בזכות סל ניצחון של גיא פניני
הפועל תל אביב: ג'רל מקניל חתם עד סוף העונה
מכבי תל אביב: רמון סשנס חתם לשלושה חודשים, עם אופציית הארכה

שחקן הפועל תל אביב ג'מאל שולר. ברני ארדוב
"זה ממש כואב". ג'מאל שולר/ברני ארדוב

"שיחקנו באולם קשה, ידענו שהם ירוצו, היה לנו הפרש מספיק גדול כדי לעצור את הריצה, אבל זה הגיע לזריקה גדולה של אגדה ישראלית", אמר ג'מאל שולר בסיום, "זה ממש כואב, כי היה לנו חודש קשה, לקחנו את השבוע הזה ממש בצורה אישית, ובאנו והראינו שאנחנו יודעים להלחם. זאת אווירה קשה, ידענו שהם יחזרו".

על השבוע החולף והגעתו של ג'רל מקניל במקומו או במקום דאלאס מור אמר הגארד האמריקאי: "בחודש שעבר הפסדנו ב-74 הפרש בסך הכל, כשאתה מפסיד ככה בתחילת העונה, הדבר היחיד שקבוצה יכולה לעשות זה לחפש שחקנים חדשים. השבוע הזה לא היה קשור לזה שחיפשו שחקנים חדשים. זה היה קשור לזה שכולנו היינו בריאים ובאנו לעבוד אחרי החודש המביך. זה העסק, אם זה אני או דאלאס או ג'ונתן או אלאדה, אנחנו צריכים לבוא ולהלחם ולנצח את המשחקים. היינו חסרים ב-3 נקודות, אני כועס שלא הצלחתי להשווות בסיום. זה לא משנה את מי יחתימו, הדבר החשוב היה לנצח את המשחק ולייצג את המועדון בכבוד".

בסיום ההתמודדות קיללו עשרות מאוהדי הקבוצה את השחקנים שבאו להודות להם על התמיכה במהלך המשחק. בהפועל מבינים את התסכול של הקהל, ומקווים לשינוי כבר בתקופה הקרובה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את הפועל תל אביב 75:78 בזכות סל ניצחון של גיא פניני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully