וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון מאיימת: "בפעם הבאה שישמרו עלינו ככה, נזרוק גם 80 שלשות"

הסלטיקס שברו שיא מועדון, קיירי עקץ את ההגנה של מילווקי, ועל רקע השיפור של הייוורד גם גולדן סטייט מודה: בוסטון היא האיום הכי גדול עלינו

קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס, מול ארסן איליאסובה, מילווקי באקס. AP
תעתע בהגנה של מילווקי פעם אחר פעם. קיירי מול איליאסובה/AP

פתיחת העונה ב-NBA מתאפיינת בראש ובראשונה בקצב צבירת הנקודות המסחרר של כל הליגה, לרבות הקבוצות הטובות ביותר. אבל מגמה נוספת שהולכת וגוברת היא העלייה במספר השלשות, מגמה בה גם בוסטון נדבקה הלילה (בין חמישי לשישי). בוסטון לא ידועה בתור אחת מנושאות הלפיד של מהפכת השלשות, אבל זה לא הפריע לה לזרוק 55 שלשות ולקלוע 24 מהן - שיא מועדון, ואחד פחות מהשוואת שיא כל הזמנים ב-NBA - בדרך לניצחון 113:117 על מילווקי, שהייתה עם מאזן מושלם עד הלילה.

"כל הזריקות היו טובות. ואם הולכים לשמור עלינו ככה גם בפעם הבאה, אז אני מקווה שנזרוק במשחק הבא גם 80 שלשות", הזהיר קיירי אירווינג, שצלף שש פעמים מחוץ לקשת והוביל את רשימת הקלעים של הסלטיקס עם 28. "מילווקי אפשרה לנו לקחת את הזריקות, ובסך הכל לקחנו את מה שההגנה שלהם נתנה לנו. אין שום סיבה שלא נזרוק את אותה כמות מהשלוש גם במשחקים הבאים".

אל הורפורד לעומת זאת טען ש"55 שלשות זה כנראה קצת יותר גבוה ממה שאנחנו רוצים, אבל הזריקות היו יחסית טובות והנענו את הכדור היטב, וזה מאוד מעודד לקראת המשך העונה".

עוד בנושא

בוסטון הנחילה הפסד בכורה למילווקי, 41 נקודות לאמביד בניצחון פילי
להעיר את הדב: האפקט האדיר של לברון ג'יימס על הספורט בלוס אנג'לס
ג'יי אר סמית' הביע רצון לעזוב את קליבלנד, ועלול להיקנס על כך

גורדון הייוורד, בוסטון סלטיקס. AP
גם הוא כבר מתחיל להרגיש יותר בנוח. גורדון הייוורד/AP

מילווקי, שפתחה את העונה כאחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, ניסתה להימנע מחילופים בפיק אנד רול ונענשה שוב ושוב, בעיקר בזכות קבלת החלטות נהדרת של אירווינג המשתפר. "הם משחקים המון סוגים של פיק אנד רול ומרוויחים כתוצאה מכך המון שלשות יחסית פנויות. קיירי גאון בזה, והוא יוצר לחברים שלו הרבה מצבי קליעה נוחים", שיבח מאמן הבאקס מייק בודנהולזר את כוכב הסלטיקס.

בוסטון קרטעה במשחקים הראשונים של העונה מבחינה התקפית, אבל במשחקים האחרונים היא לאט לאט מוצאת את עצמה גם בצד הזה של המגרש. מרכוס מוריס, שקלע 18 נקודות כולל 5 שלשות, פנה לעיתונאים האמריקאים בסיום: "אמרתם שיש לנו בעיות בהתקפה? אתם רוצים להתווכח על זה?"

נקודת אור נוספת בניצחון של הסלטיקס הייתה היכולת של גורדון הייוורד, שכמו הקבוצה חוזר לאט לאט לעניינים. הגארד קבע שיא עונתי עם 18 נקודות (6 מ-11 מהשדה), נראה משוחרר ומלא בביטחון, אבל גם סיפק רגע של חרדה - עבורו ועבור הסלטיקס - כשבמהלך הרבע השני נחת בצורה מדאיגה על רגל שמאל, אותה רגל בה נפצע ונעדר בשל כך עונה שלמה. "אני עדיין מרגיש קצת כאבים. זה משהו שלא קרה לי זמן מה", אמר הייוורד, שמקווה ליטול חלק במשחק הבא ביוטה, שיהיה סגירת מעגל מול האקסית. "נחתי בצורה קצת מוזרה, אבל מנטלית אני הרבה יותר חזק, ולכן זה לא הפריע לי".

הייוורד הודה ש"אני עדיין רחוק מהשיא שלי, אבל מתחיל להרגיש בנוח ממשחק למשחק. היה לי משחק טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גם למילווקי יש לא סיבות להיות מעודדת מהמשחק. יאניס אנטטוקומפו וחבריו נקלעו ליום קליעה נדיר של היריבה, קלעו באחוזים נמוכים מנגד (9 שלשות ב-31 אחוזים בלבד), ובכל זאת היו במרחק נגיעה מניצחון ב-TD גארדן. "אני עדיין חושב שאנחנו אחת הקבוצות הטובות בליגה", אמר אנטטוקומפו שקלע 33 נקודות והוריד 11 ריבאונדים. "הלילה לא היינו בשיאנו, הייתי אומר שהיינו בהילוך שלישי, ובכל זאת היינו קרובים מאוד לנצח כאן. זה אומר משהו".

מילווקי, כמו גם טורונטו, נראות בשלב ראשוני כמו חתיכת אתגר לסלטיקס במזרח, אבל כך או כך נראה שבגולדן סטייט עדיין רואים בבוסטון כיריבה העיקרית שלהם על האליפות. "אני חושב שהם פשוט בנויים הכי טוב מבין כל היריבות שלנו", אמר הלילה דריימונד גרין. "יש להם כלים שמתאימים לכדורסל שמשוחק היום, עם אל הורפורד שמסוגל לשמור על גארדים, ועם עוד המון שחקנים שפשוט מתאימים למה שהם מנסים לעשות. בנוסף יש להם שחקן מנוסה כמו קיירי, שלא חושש מאף אחד. הוא היה שם, הוא לקח אליפות, הוא יודע מה צריך לעשות כדי להגיע לשם, והוא אוהב את המאני טיים. אז כן, זה בהחלט הופך אותם לאיום עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully