וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: מכבי אשדוד חזרה לנצח על חשבונם של עדני דגן ומכבי רעננה

הופקינס להטה עם 14 נק', 7 ריב', 12 אס' ו-5 חט' והובילה את האלופה לניצחון ראשון. משחק מפלצתי של קאריזמה פן (21 נק', 20 ריב', 8 אס', 4 חט' ו-4 חס') לא הספיק למכבי רמת חן, שספגה הפסד ראשון

שחקני מכבי אשדוד צ'לסי הופקינס. מנהלת ליגת העל לנשים, לירון מולדובן
צ'לסי הופקינס הגיעה ובגדול/לירון מולדובן , מנהלת ליגת העל לנשים

"ושאלוהים ישלח אותך אלינו פעמיים בשבוע" אומר חלפון למושון לאחר התרגיל של חנוכה וגבריאל בסרט "חגיגה בסנוקר". כך אפשר לומר גם על ליגת הנשים שהשבוע באה אלינו פעמיים - ביום שני והיום עם המחזור השלישי. וכן, אמנם היום התחיל כבר חודש נובמבר, אבל בחוץ עדיין חם. עם זאת, בליגה חם בהרבה.

הפועל פתח תקוה - אליצור נוה דוד רמלה 61:70

בעוד הפועל פתח תקוה בכדורגל גברים גורמת רק עוגמות נפש לאוהדיה, בכדורסל הנשים המצב דווקא לא רע בכלל ונראה שיש למלאבסים הרבה סיבות להתגאות. במשחק היחיד שנערך ביום רביעי, הצליחה הפועל פתח תקוה לרשום ניצחון יוקרתי כשאלכסיס פטרסון מובילה אותה עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, מוניק ריד המצוינת קלעה 16 והוסיפה 9 כדורים חוזרים ושהד עבוד קלעה 15 כשקאדיג'ה קייב מסתפקת ב-13 נקודות ו-8 ריבאונדים. בצד השני אלישיה גריי בלטה עם 20 נקודות וג'יימי גארד הוסיפה 14 נקודות ו-11 ריבאונדים.

עוד בנושא:

לצ'לסי הופקינס יש השפעה על אשדוד? מה תגידו על זו שללברון יש על ל.א?
קאריזמה פן בישראל, דרק רוז בארה"ב. ליל הקאמבק של הגארד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

קריסטל ברדפורד שחקנית אליצור חולון. עודד קרני, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
בדרך לתואר ה-MVP של הליגה, אם תמשיך כך. ברדפורד/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל

מכבי אשדוד - מכבי רעננה 76:89

הימים חולפים, הריבאונדים נקטפים, הנקודות נקלעות, האסיסטים נמסרים, הגל עוזב את החוף ושב אליו, בקרוב נאוורר את שמיכות הפוך ונוציא אותן מהבוידעם ועדני דגן עדיין ללא ניצחון העונה. המאמן הכריזמטי ספג הפסד שלישי בשלושה משחקים וקבוצתו הצליחה להוציא את מי שזכתה לכינוי "גולדן סטייט מהדרום" מהמשבר שפקד אותה כשהתחילה את העונה עם שני הפסדים. צ'לסי של מאוריציו סארי פתחה את העונה נהדר וכך גם צ'לסי הופקינס, שסיימה את המשחק עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים, 12 אסיסטים ו-5 חטיפות. דניאל אדאמס רשמה משחק נהדר עם 24 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים כשוויקטוריה ויויאנס נראית כמו בול פגיעה ורשמה עוד משחק איכותי של 20 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. את רעננה הובילה מאי דיין עם 19 נקודות, קייטלין רמירס קלעה 14, אמבר אורנג' קלעה 10 והוסיפה 8 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-5 חטיפות.

הפועל ראשון לציון - מכבי רמת חן 77:81

למרות תצוגה שאפילו שאקיל אוניל בשיאו היה מתגאה בה מצד האישה והכריזמה, קריזמה פן, שלהטה עם 21 נקודות, 20 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 4 חטיפות ו-4 חסימות, סגנית האלופה נוצחה בפעם הראשונה העונה ולירון שרף ירד מאוכזב. ראשון לציון נהנתה מערב קסום של אשלי פונטנט עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים כשג'יליאן אלן מוסיפה 20 נקודות ו-9 ריבאונדים ובריאנה ריצ'רדסון קולעת 15. ברמת חן גם אלכס הארדן (לא, אין קשר לאיש והזקן מהליגה ההיא) הייתה במשחק טוב עם 20 נקודות.

בנות הרצליה - בני יהודה 73:89

האורחת, שסיימה את העונה שעברה במקום האחרון, עדיין ללא ניצחון העונה בעוד הרצליה עם 0:3 מרשים במיוחד. אולי צריך שיוסי אבוקסיס ומגע הקסם שלו יגיעו גם לקבוצת כדורסל הנשים של בני יהודה? כך או אחרת, מי שמסתמנת כמועמדת רצינית מאוד לזכייה בתואר ה-MVP העונה היא קריסטל ברדפורד, שסיימה משחק ענק נוסף עם 26 נקודות, 12 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות, תמרה יאנג הוסיפה 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. את המפסידה הובילה דוריאן אינגרם עם 23 נקודות ו-6 ריבאונדים, לינה הארפר קלעה 13 וקלטה 12 ריבאונדים כשהיא גם מוסרת 8 אסיסטים, ג'ני סימס קלעה 16.

א.ס. רמת השרון - אליצור חולון 90:84

אח אורנה, אורנה. הפעם א.ס. רמת השרון הובילה כבר ב-18 הפרש ושמטה את כל היתרון בדרך להפסד בעוד חולוניה של רועי אייזנברג נותרה מושלמת אחרי שלושה משחקים. ג'ורדן הופר רשמה משחק ענק אצל חולון עם 38 נקודות (12 מ-17 מהשדה) והוסיפה 8 ריבאונדים, לורן גודווין קלעה 26 נקודות, קלטה 5 ריבאונדים, מסרה 7 אסיסטים והוסיפה 7 חטיפות. את המפסידה הוביל נוף קדם עם 24 נקודות, אסיה בויד הראתה שישראל באסיה עם 17 נקודות וסידני וויז קלעה 14 וקלטה 6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully