וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "חתמתי על חוזה לשנתיים במכבי תל אביב וטוב לי פה"

1.11.2018 / 17:00

הקבוצה ערכה מסע"ת לקראת סכנין, המאמן דיבר על עתידו לאור חילופי הכסאות במועדון בשנים האחרונות. על היריבה בשבת: "המיקום שלהם מפתיע אותי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ניצחון החוץ המשכנע במחזור האחרון על הפועל חיפה, במכבי תל אביב מאמינים שינצחו את בני סכנין במוצאי שבת ויגדילו את הפער מהפועל באר שבע שתשחק למחרת לכדי 13 נקודות. אף שהפועל חדרה ממשיכה להיצמד למכבי תל אביב בצמרת הטבלה, בקרית שלום יודעים שהיריבה האמיתית על התואר היא עדיין האלופה ובכל מחזור פוזלים לעבר התוצאה שלה.

היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול סכנין. המאמן ולאדן איביץ' אמר: "אנחנו משחקים נגד קבוצה שיש לה הרבה שחקנים מנוסים. המיקום שלהם מפתיע אותי כי יש להם שחקנים טובים במיוחד במרכז השדה. זה משהו שנצטרך לשים לב אליו ולתת מאה אחוז כדי לקחת שלוש נקודות. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר. מה אנחנו צריכים לשפר? השחקנים שלי יודעים".

על הפוטנציאל של מכבי תל אביב לדעתו: "אני מאמין שיש לנו הרבה מה לשפר במשחק שלנו. אנחנו רק ארבעה וחצי חודשים מתחילת העונה. זה לא קל ליישם את מה שאתה רוצה כל כך מהר. זה לוקח זמן ואין לנו הרבה זמן. אתה צריך לעבוד קשה כדי להכין את הקבוצה ולהראות את האיכויות שלך".


עוד בנושא:

עדן קארצב חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב
בכל מקום במגרש: דור פרץ מאיים על תואר שחקן העונה

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חזר לעניינים. שרן ייני/יוסי ציפקיס

על רקע חילופי הכסאות בכדורגל הישראלי ולמרות העובדה שמאמנים כבר עזבו את מכבי והתחלפו בתדירות גבוהה, המאמן דיבר על עתידו ואמר: "חתמתי על חוזה לשנתיים ואני שמח פה".

על הפער הגדול מבאר שבע: "אנחנו צריכים לשמור על המצב הזה ולהילחם עבור כל נקודה כדי להשיג שלוש נקודות. זו המטרה שלנו. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולתקן מה שצריך".

שרן ייני אמר: "התחלתי את העונה בצד, והיה חשוב לתמוך ולהראות שזה בסדר כשזה קורה ועדיין חשוב להתאמן טוב ולהיות חלק מהקבוצה. אני מבסוט מהחבר'ה הצעירים, הם נותנים לנו הרבה על המגרש ומחוצה לו. יש פה אנשים שמחים כשלא מורידים את הראש שלא משחקים, אנשים שאפשר לצאת איתם לקרב ושבאים ללמוד כל פעם מחדש. אנחנו לא מרגישים שאנחנו בכמה רמות מעל לליגה. הליגה קשה, לכל הקבוצות צריך להתכונן ברצינות כי הן מסוכנות".

על הנבחרת: "כיף לראות שיש שחקנים שלנו בנבחרת, גם שחקנים ששיחקו במועדון ועזבו".

המאמן ולאדן איביץ' צפוי לתת למרבית השחקנים שפתחו בחיפה להמשיך בהרכב, אף שחלק מהפצועים כבר חזרו להתאמן בצורה מלאה. "צריך לראות את האימונים של מכבי תל אביב העונה כדי להבין מה סוד ההצלחה שלנו עד עכשיו ולמה אנחנו נראים כל כך טוב", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

אותו שחקן הוסיף: "למרות שהיו כאן מאמנים זרים ואפילו שג'ורדי קרויף היה הרוח החיה במועדון בשש השנים האחרונות, ההבדל בין מה שעברנו אז לבין העונה הזו הוא בקצב המטורף בו אנחנו מתאמנים. כשאתה מתאמן בצורה כזו בכל יום, הרבה יותר קל לבוא למשחק בשבת ולהיראות כל כך אינטנסיביים. המאמן עומד על כך שבכל אימון יהיה קצב גבוה מאוד ולכולם ברור שמי שלא מתאמן בדרישות שלו, לא ישחק בשבת. הוא גם מוכיח כמעט בכל משחק שמי שהיה טוב ובלט באמצע השבוע, מקבל דקות בשבת".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: קבוצות ספרדיות עוקבות אחרי דור פרץ

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עומד על כך שהקצב יהיה תמיד גבוה. איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ז'איר אמאדור, צ'יקו אופואדו ואיתן טיבי ערכו אתמול אימון מלא בעוד שאלי דסה עדיין לא כשיר ונראה שמאור קנדיל ימשיך בהרכב גם בשבת. "אקח כל הזדמנות שתינתן לי ואני לא מתכוון לפספס אותה", אמר קנדיל אחרי המשחק האחרון בו פתח בהרכב בשל הפציעה של דסה.

לדסה כזכור אין חוזה לעונה הבאה וכפי שכבר פורסם כאן, הוא מתעקש על שכר של 800 אלף יורו לעונה הבאה, דבר שגורם למכבי תל אביב לא לקדם את המו"מ איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully