וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עדן קארצב האריך את חוזהו עד לתום עונת 2020/21

31.10.2018 / 15:42

הקשר בן ה-18, תוצר מחלקת הנוער, חתם על חוזה לשנתיים ובמועדון בונים עליו מאוד. אמר לאחר החתימה: "שמח שהחלום שלי מתגשם"

סוכן השחקנים אבי נמני עם שחקן מכבי תל אביב עדן קארצב ומנכ"ל המועדון בן מנספורד. מערכת וואלה! NEWS
עדן קארצב עם בן מנספורד ואבי נמני/מערכת וואלה! NEWS

עדן קארצב, קשרה בן ה-18 של מכבי תל אביב, חתם היום (רביעי) על הארכת חוזה לשנתיים שתשאיר אותו במועדון עד לתום עונת 2020/21. קארצב, תוצר מחלקת הנוער, התאמן עם סגל הקבוצה הבוגרת מתחילת העונה ובמועדון בונים עליו לעתיד. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בגיל 17, במשחק גביע הטוטו נגד הפועל רעננה באוגוסט 2017. בעונה שעברה הוא הושאל לבית"ר תל אביב רמלה במדיה כבש 4 שערים ב-12 הופעות בלגיה הלאומית.

קארצב, שגם ייצג את ישראל הנבחרות הצעירות, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "כשחקן שהצטרף בגיל 13 למכבי ת"א, זוהי עונתי החמישית במועדון ואני שמח שחלום הילדות שלי לשחק בקבוצה הבוגרת מתגשם. אני שמח להאריך חוזה במועדון לשנתיים נוספות ומקווה מאוד להתקדם כמה שיותר ולתרום מהיכולות שלי לקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, על מנת שיחד נגיע להישגים בעתיד".

המנכ"ל בן מנספורד אמר: "לא צריך הקדמה על מנת להציג את עדן. הוא שחקן בולט הן במדי מחלקת הנוער והן במדי הנבחרות. אני מאושר מקצב ההתקדמות שעדן עשה במחלקת הנוער, במדיה של בית"ר תל אביב רמלה ובמיוחד מאז תחילת אימוני טרום העונה. עדן משתייך לסגל הקבוצה הבוגרת בזכות ולא בחסד. זהו עוד אחד מבוגרי מחלקת הנוער שהבטיח את עתידו במועדון. אני בטוח כי עדן ימשיך להתפתח והוא עובד חזק מאוד על מנת לקבל את ההזדמנות שלו בקבוצה הבוגרת".

המנהל הביצועי פטריק ואן לוון הוסיף: "זה הישג למועדון להחתים שחקן צעיר וכישרוני עם יכולות כמו של עדן קארצב. הוא יכול להפוך לשחקן משמעותי בקישור של מכבי תל אביב, במידה שהכל ילך בכיוון הנכון".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
בדרך לאירופה? קבוצות ספרדיות עוקבות אחרי דור פרץ
ולאדן איביץ' אחרי הניצחון על הפועל חיפה: "היינו רציניים מההתחלה ועד הסוף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully