וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס הלהיב את ריאל מדריד: "איך אפשר להתעלם מכישרון כזה?"

הברזילאי הצעיר פתח לראשונה והרשים ב-0:4 על מלייה, הביקורות הופנו ללופטגי. סולארי החמיא ל"אלופים גדולים", נאצ'ו סיפק הצהרה בשם השחקנים ובנזמה ממשיך להיות מלך הבכורות

רויטרס

לא ברור כמה זמן יימשך עידן סנטיאגו סולארי בריאל מדריד, אבל את הבכורה שלו צלח המאמן הזמני עם 0:4 קליל אתמול (רביעי) על מלייה מהליגה השלישית במסגרת גביע המלך. מי שחזר לחייך הוא קארים בנזמה, שכבש את השער הראשון ולמעשה שמר על המסורת שלו. החלוץ הצרפתי היה חתום על השער הראשון בקדנציה של קרלו אנצ'לוטי ב-2013/14 מול בטיס, עשה את זה לאחר מכן גם אצל זינדין זידאן ואפילו בקדנציה של ג'ולן לופטגי, עם הנגיחה בסופרקאפ בטאלין. עכשיו, המדורג שביעי ברשימת המבקיעים של ריאל בכל הזמנים, התכבד גם לעשות את הסיפתח של המאמן הזמני. מלך הבכורות.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה 0:4 את מלייה בבכורה של סנטיאגו סולארי
סיבוב פרסה? "אופציית אנטוניו קונטה עדיין פתוחה מבחינת ריאל מדריד"

סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מבחינת השחקנים, הוא המאמן לעונה כולה. סנטיאגו סולארי/רויטרס

ההתלהבות הגדולה ביותר הייתה מהברזילאי המבטיח ויניסיוס, שפתח לראשונה בהרכב והלהיב עם שני בישולים, בעיטה לקורה, עקב וראבונה נפלאה. "ברור שהוא היה צריך לקבל יותר דקות מלופטגי", הכריזו ב"מארקה", וגם ב"אס" תהו: "איך אפשר להתעלם מכישרון כזה?". אגב, ויניסיוס הוא השחקן הראשון בחמש השנים האחרונות שמבשל פעמיים בהופעת הבכורה שלו בהרכב הבלאנקוס, וקבע שיא עונתי לשחקן ריאל עם יצירת שמונה מצבי הבקעה.

המאמן סולארי התייחס להופעה המוצלחת של הברזילאי ואמר: "הוא ילד צעיר מאוד שרק הגיע למדינה חדשה, הכיר חברים חדשים, תרבות חדשה, כדורגל חדש - עולם חדש בשם ריאל מדריד. צעד אחר צעד הוא ימשיך להשתפר ולהתבגר. כולנו ראינו את הכישרון שלו, אבל צריך יותר מזה בכדורגל".

עוד באותו נושא

כמו זידאן, רק בלי ההילה: 10 דברים שכדאי לדעת על סנטיאגו סולארי

לכתבה המלאה

על המשחק אמר המאמן הזמני: "זו קבוצה של אלופים גדולים, שיודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות כדי להיחלץ מהסיטואציה הזו. המחויבות מגיעה מכך שהם משחקים עבור החולצה ועבור עצמם. כולנו מאוחדים כאן. ידענו שמצפה משחק קשה בתנאים לא פשוטים, אני מגיע מהליגה השלישית ומכיר את רמת הקבוצות. לכן אני כל כך שמח, זה בטח לא היה קל".

שחקן ההגנה נאצ'ו הדגיש: "לופטגי מאמן נהדר, ועכשיו אנחנו עובדים עם מאמן חדש שהגיע עם התלהבות גדולה. סולארי הוא המאמן שלנו, אנחנו עובדים איתו כאילו הוא המאמן לכל העונה. הוא איש של המועדון. ההפסד בקלאסיקו לא היה קל, אבל זה הכדורגל וכל מה שנשאר לנו זה להרים את הראש ולשנות את הדינמיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully