וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות בכדורסל: הפועל ירושלים מחצה את פואנלברדה 75:105 בחוץ

עודד קטש ושחקניו מחצו את הספרדים בדרך לניצחון החוץ הגבוה ביותר שלהם באירופה, הודות לתצוגה אדירה של סטודמאייר (24 נק') ובאטלר (20 נק'). תומאס חזר מהשעיה וערך בכורה, בראון נקע את הקרסול. קטש: "מרוצה מהגישה, הגנתית היינו נהדרים"

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
מככב מול האקסית. ג'יימס פלדין/אתר רשמי, אתר פיב"א

לא כוחות. כך אפשר לסכם את המשחק הערב (רביעי) בין פואנלברדה להפועל ירושלים במסגרת ליגת האלופות, בו האחרונה ניצחה בקלילות 75:105, בדרך לניצחון החוץ הגבוה ביותר בתולדותיה באירופה.

החבורה של עודד קטש הגיעה אחרי רצף של שני הפסדים, אך מעודדת משובו של טיישון תומאס מהשעיה בת שלושה חודשים. אם ברבע הראשון הספרדים עוד היוו יריבים ראויים, החל מהרבע השני הירושלמים השתלטו לחלוטין על המשחק, בדרך להפרש 20 במחצית. ברבע השלישי המשיכו חניכיו של קטש מאותה נקודה, כאשר דשון באטלר ואמארה סטודמאייר הם המוציאים העיקריים לפועל. על המשחק המוצלח העיבה פציעתו של ג'ייקובן בראון, שנקע את הקרסול ולא חזר לשחק אחרי מחצית ראשונה טובה מבחינתו. רגע יפה נרשם בסיום המשחק, אז האוהדים הספרדים הריעו לסטודמאייר על הופעה מרשימה.

עודד קטש אמר בסיום המשחק: "ניצחון נהדר עבורנו נגד קבוצה טובה. עיקר העבודה הייתה הגנתית. התמקדנו בלעצור את הנקודות הקלות שלהם: מתפרצות וריבאונד התקפה. עשינו עבודה מדהימה בהקשר הזה. התקפית היינו טובים, המשחק שלנו זרם. אני מרוצה מהגישה של השחקנים".

קלעו להפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר 24 נקודות ו-7 ריבאונדים (ב-13 דקות), דשון באטלר 20 ו-9 ריבאונדים, ג'יימס פלדין 15, תמיר בלאט 11 ו-8 אסיסטים, טיישון תומאס 11, ג'וש אואנס 8, כריס ג'ונסון 6, ג'ייקובן בראון 5 ו-6 אסיסטים, יוגב אוחיון 3, ליאור אליהו 2.

קלעו לפואנלברדה: כריסטיאן איינגה 14 נקודות, טאליב זאנה 10, מארק גרסיה 9, תומאס בייאס 8, פרנסיסקו קרוז 7, דן קלארק ויאן אולרי 6, מרקו פופוביץ', אלכס יורקה ולוקה רופניק 5 כ"א. שותף אך לא קלע: חמה גונזאלס.

עוד בנושא:

"לא הייתם הכי איכותיים, ותמיד הערמתם קשיים": הזיכרונות של מרקו פופוביץ'
הפועל ירושלים איבדה יתרון והפסידה, עודד קטש: "לא שיחקנו הגנה כל המשחק"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
בלט עד שנפצע. ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש העלה בחמישייה את תמיר בלאט, ג'יימס פלדין, ג'וש אואנס, כריס ג'ונסון ודשון באטלר. אצל הספרדים עלו דן קלארק, כריסטיאן איינגה, מרקו פופוביץ', לוקה רופניק וטאליב זאנה. ירושלים פתחה מצוין ושלשה של ג'ונסון קבעה 0:9 לאורחת. אצל הספרדים איינגה היחיד שמתפקד עם שש הנקודות הראשונות של הספרדים, 10:14 לטובת הירושלמים. אמארה סטודמאייר עלה כמחליף ותרם שבע נקודות, ג'ייקובן בראון עלה גם הוא מהספסל וקלע סל על הבאזר כדי לקבוע את תוצאת הרבע - 21:25 לאורחת.

רבע 2

סטודמאייר המשיך מאותה נקודה ובשני סלים מהירים שלו הירושלמים ברחו ל-21:29. החבורה של קטש המשיכה לשלוט במשחק ופתחה פער דו ספרתי, 27:38. פואנלברדה לא מצליחה לעצור את ההתקפה של ירושלים בראשות בלאט שכבר עלתה ל-35:53.המחצית הסתיימה ביתרון 20 הפרש לירושלים, 37:57.

רבע 3

הקבוצות מחליפות סלים וארבע דקות לתוך המחצית השניה זה 43:63. מתפרצת של פלדין קבעה יתרון שיא, 50:76. בסיום הרבע זה 52:79.

רבע 4

3 דקות לתוך הרבע הרביעי ובלאט הביא את ההפרש של ירושלים ל-30, 56:86. החבורה של קטש מטיילת, אוחיון הניח שתיים בחדירה קלה והביא את ירושלים מעבר לרף 100 הנקודות, 68:101. בסיום, 75:105 להפועל ירושלים.

עוד באותו נושא

"לא הייתם הכי איכותיים, ותמיד הערמתם קשיים": הזיכרונות של מרקו פופוביץ'

לכתבה המלאה
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
אמארה סטודמאייר בהופעת ענק/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully